به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۸۴۳۳۹

بازیگر ۴۵ ساله سریال «۲۴» درگذشت

بازیگر ۴۵ ساله سریال «۲۴» درگذشت
گروه فرهنگی:«آنی ورشینگ»‌ بازیگر آمریکایی که بیشتر برای ایفای نقش در سریال «۲۴»‌ شناخته می‌شود، درگذشت.به گزارش ایسنا،‌ «آنی ورشینگ»(Annie Wersching) که در سریال تلویزیونی «۲۴»‌ در نقش«رنی واکر»‌،‌ مامور اف بی آی بازی کرده بود در سن ۴۵ سالگی درگذشت.
 
«ورشینگ»‌ صبح یکشنبه پس از یک دوره مبارزه با سرطان درگذشت. نوع سرطانی که این هنرپیشه به ان مبتلا بود اعلام نشده است.با اعلام خبر درگذشت این هنرمند چهره‌های سرشناسی با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی به او ادای احترام کردند. این هنرپیشه صداپیشگی شخصیت «تس» در بازی «آخرین بازمانده ما»‌ را برعهده داشت و «نیل دراکمن»‌،‌ خالق این بازی ویدئویی با انتشار پیامی در توئیتر درگذشت این بازیگر را تسلیت گفت. «ابیگل اسپنسر»‌ که با «ورشینگ»‌ در مجموعه علمی تخیلی «بدون زمان»‌ همبازی شد نیز به او ادای احترام کرد.
 
«ورشینگ»‌ که در ایالت «میزوری»‌ متولد شده بود، طی دو دهه فعالیت هنری در ده‌ها برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد. «پیشتازان فضا»‌، فصل‌های هفتم و هشتم سریال «۲۴»، «بوش»‌، «خاطرات خون‌آشام»‌ از جمله سریال‌های او به شمار می‌روند.طبق گزارش «ددلاین‌»‌ این هنرپیشه پس از اینکه در سال ۲۰۲۰ از ابتلا به سرطان آگاه شد همچنان به فعالیت هنری ادامه داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها