به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۳۸۶۴۷۶

درخواست وینیسیوس: مجازات نژادپرستی را تشدید کنید

درخواست وینیسیوس: مجازات نژادپرستی را تشدید کنید
گروه ورزشی: دیروز در جریان یک دیدار بسکتبال در اسپانیا که در چارچوب یوروکاپ برگزار شد یاوس دوس‌سانتوس، بسکتبالیست برزیلی، با توهین‌های شدید نژادپرستانه مواجه شد. هموطن او وینیسیوس جونیور که در تیم فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند به حمایت از او برخاست و خواهان تشدید مجازت‌ها علیه نژادپرستی شد.
دوس‌سانتوس در تیم بسکتبال راتیوفارم بازی می‌کند، اما در دیدار دیشب مقابل یوونتوت بادالونا تصاویر زیادی منتشر شد که نشان می‌دهد هواداران یوونتوت این بازیکن برزیلی را هدف توهین‌هایی با محتوای نژادپرستانه قرار می‌دهند.
1799073
وینیسیوس که خودش در استادیوم‌های فوتبال اسپانیا بارها با چنین توهین‌هایی مواجه شده است به این اتفاق در توییتر واکنش نشان داد.
ستاره برزیلی رئال مادرید نوشت: "یاید این افراد را مجازات کنیم وگرنه همه چیز به وضعیت سال‌ها پیش برمی‌گردد. ولی تا وقتی که کسی کاری انجام ندهد، ما خودمان برای دفاع از خودمان خواهیم جنگید".
وینیسیوس اخیرا در جریان شکست 1-0 رئال مادرید مقابل مایورکا با شعارهای هواداران این تیم مواجه شد. قبل‌تر هم هواداران اتلتیکو مادرید عروسکی شبیه به او را از یک پل در شهر مادرید آویزان کرده بودند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها