به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۸۷۰۷۹

خشم آلگری از هوادار یووه: جرات داری بیا پایین!

خشم آلگری از هوادار یووه: جرات داری بیا پایین!
گروه ورزشی: یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و  دوم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد با تک گل آدرین رابیو برابر این تیم به پیروزی برسد. 
نتایج نه چندان خوب این تیم در طول این فصل و کسر 15 امتیاز از آنها به دلیل تخلفات مالی این باشگاه باعث شده که هواداران یووه به هیچ وجه از شرایط راضی نباشند و انتقادهای بسیاری به این تیم داشته باشند. 
اما شب گذشته اتفاق عجیبی رخ داد. یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن مویزه کین و ماتیا دی‌شیلیو کرد و این باعث عصبانیت شدید آلگری شد. این مربی ایتالیایی برای دفاع از بازیکنانش به طرف این هوادار رفت و به او گفت: «دهانت را ببند و اگر جرات داری بیا پایین و همین حرف‌ها را بزن!»
1801271
سرمربی یووه پس از پایان بازی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «من عصبانی شدم چون بیشتر تماشاگران سعی دارند به تیم کمک کنند اما چند نفر هستند که بدون توجه به عملکرد، به این نتیجه می‌رسند که عملکرد بازیکنی خوب نیست و او را هو می‌کنند. آنها بازیکنان ما هستند و به حضور تک تک‌شان نیاز داریم. من از این که کسی به ورزشگاه بیاید تا بازیکنی را هو کند خوشم نمی‌آید. این بی‌احترامی است.»
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها