به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۹۱۱۹۷

طلسم لژیونرهای روسیه درآزادی شکسته می‌شود

طلسم لژیونرهای روسیه درآزادی شکسته می‌شود
گروه ورزشی:تیم ملی فوتبال روسیه بعد از مدت‌ها در تقابل با ایران لژیونرهایش را هم به همراه خواهد داشت.
 تیم ملی فوتبال ایران روز سوم فروردین در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف روسیه می‌رود. این بازی برای روس‌ها که از سوی فیفا و یوفا از حضور در رقابت‌های بین المللی محروم شده‌اند، نعمت بزرگی محسوب می‌شود به ویژه اینکه ایران اخیراً در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته و روس‌ها به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی مهم و ویژه نگاه می‌کنند. روس‌ها البته بعد از بازی با ایران به کشورشان بر می‌گردند و یک مسابقه دیگر با عراق انجام می‌دهند.

«والری کارپین» سرمربی روسیه لیست ۴۱ نفره و ابتدایی تیمش را برای این مسابقات اعلام کرد. در این لیست، نام «میرانچوک» و «گولوووین» دو بازیکن روسی که به ترتیب در تورینو ایتالیا و موناکو فرانسه بازی می‌کنند هم دیده می‌شود. این دو بازیکن در اردوهای قبلی روسیه که بازی با تیم‌های قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان بود حضور نداشتند.

کارپین در دفاع از لیست خود برای بازی با ایران و عراق گفت: این یک لیست ابتدایی است اما اسامی نهایی بازیکنان روز ۱۶ مارس (۹ روز دیگر) اعلام خواهد شد. واضح است که این لیست بر اساس بازی‌های داخلی روسیه تهیه شده است.وی افزود: تغییر اصلی نسبت به سه اردوی اخیر حضور الکسی میرانچوک و الکساندر گولووین در لیست کلی است.

سرمربی روسیه بدون نام بردن از ایران برای بازی تدارکاتی پیش رو توضیحات خود را ادامه داد و گفت: قبلاً به دلیل مشکلات لجستیکی آنها -لژیونرها- را دعوت نمی‌کردیم اما الان وضعیت کمی فرق می‌کند. دلیل اول، سطح حریف ما در بازی اول است. به علاوه این بار شرایط برای الکسی و الکساندر راحتتر است زیرا احتمالاً دومین بازی ما در این اردو در کشور روسیه برگزار می‌شود.کارپین تاکید کرد: نکته مهم دیگر این است که ما حدود یک سال است که لژیونرها را دعوت نکرده‌ایم و نمی‌خواهیم این مدت زمان طولانی‌تر بشود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها