به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۹۲۱۳۱

خشم ستاره لیورپول: به تیم در حال سقوط باختیم!

خشم ستاره لیورپول: به تیم در حال سقوط باختیم!
گروه ورزشی: لیورپول روز گذشته به مصاف بورنموث رفت و در حالی که کمتر کسی انتظار این نتیجه را داشت، با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که پیروزی پر گل هفته گذشته آنها برابر منچستریونایتد باعث شده بود که هواداران این تیم به هفته‌های آینده امیدوار باشند و این شکست در آستانه بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید خبر خوبی برای آنها نبود. 
1828686
آرنولد پس از پایان این بازی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول اظهار داشت:« دیگر به مقطعی از فصل رسیدیم که همه می‌دانند برای چه چیزی می‌جنگند و مشخصا ما برابر تیمی شکست خوردیم که برای فرار از سقوط در حال تلاش و مبارزه است. آنها می‌جنگند تا از سقوط نجات پیدا کنند اما باید بپذیریم که همه به دنبال گرفتن امتیاز هستند.»
او با ابراز ناراحتی از شکست تیمش در این دیدار اضافه کرد:« من فکر می‌کنم اگر حالا دوباره به بازی نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که آنها حتی بیشتر از ما به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی بودند و این چیزی است که واقعا قابل قبول نیست. ما باید اطمینان حاصل کنیم که چنین اتفاقاتی بار دیگر تکرار نخواهد شد.»
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها