به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۳۹۲۲۹۵

نیمار قصد جدایی ندارد: بازنشستگی در پاریس!

نیمار قصد جدایی ندارد: بازنشستگی در پاریس!
گروه ورزشی: نیمار تا سال 2027 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اگر تا پایان مهلت قراردادش در این باشگاه بماند یعنی 10 سال از عمر فوتبالش را در پایتخت فرانسه سپری کرده است. 
با این حال شایعات بسیاری مانند چند سال اخیر درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که مدیران پی اس جی به دنبال فروش او در تابستان سال آینده هستند. 
حالا اتلتیک خبر داده که نیمار قصد دارد با وجود تمام شایعات درباره احتمال بازگشت به بارسلونا یا قبول پیشنهاد مالی هنگفت از سوی باشگاهی لیگ برتری همچنان به حضورش در پارک دو پرنس ادامه دهد. 
1801290
این ستاره برزیلی در طول چند سال اخیر به یکی از رهبران پی اس جی در میدان تبدیل شده و در کنار لیونل مسی و کیلیان امباپه یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بوده است. هرچند مصدومیت‌های متعدد باعث شده که او نتواند آنطور که باید و شاید در ترکیب این تیم بدرخشد و انتظارات را برآورده کند. 
اما او تصمیم گرفته که همچنان به حضور در این تیم ادامه دهد و امیدوار است که بتواند به آنها در فتح اولین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که رویای دیرینه مدیران و مالکان این باشگاه است کمک کند. 
نیمار در طول دوران حضورش در فرانسه موفق شده 173 بار پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کند و 118 گل برای این تیم به ثمر برساند. این بازیکن در زمان اتمام مهلت قراردادش با پی اس جی 35 ساله خواهد بود و قصد دارد همان موقع درباره ادامه دادن این مسیر یا خداحافظی از دنیای فوتبال تصمیم‌گیری کند. 
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها