به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۳۹۴۸۴۹

تکرار ادعای بازیکنان روسیه علیه ایران!

تکرار ادعای بازیکنان روسیه علیه ایران!
گروه ورزشی: پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
به گزارش مهر، پس از آنکه تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه سوم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند، بعضی صحبتها و اظهارنظرها درباره میزبانی ایران در رسانه‌های روسیه شکل گرفت.
«نیکلای کوملیچنکو» مهاجم تیم ملی روسیه و باشگاه روستوف یکی از اولین نفراتی بود که از میزبانی ایران به ویژه از اینترنت و غذا انتقاد کرد. او گفت: «از نظر زندگی روزمره واقعاً آن را دوست نداشتم. صادقانه بگویم، همه چیز در سطح بسیار پایینی بود. آخرین بازی خود را مقابل ازبکستان در تاشکند انجام داده بودیم. آنجا سطح راحتی بالاتری وجود داشت اما در تهران، به نوعی در هتل به طور کلی مشکلاتی وجود داشت به ویژه غذا. از اینترنت هم که چیزی نگویم. من در اتاقم در هتل اینترنت نداشتم. مجبور بودم در راهرو بنشینم تا به جایی وصل شوم.»
این ادعا واکنش‌های زیادی در ایران به دنبال داشت که یکی از آنها مربوط به علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد خوزستان بود. منصوریان  در نشست خبری پیش از بازی فولاد با پیکان صحبت‌های تندی علیه مهاجم روسیه بر زبان آورد و گفت: «بازیکن روسیه دیوانه بود! یا از بیرون به او گفته بودند چیزی بگوید. او زندگی ما را با ازبکستان مقایسه کرده بود. تا جایی که می دانم آنها (کاروان روسیه) از هتل به ورزشگاه و از آنجا به فرودگاه رفتند. نمی دانم مرتیکه چطور تشخیص داد ما در ایران چطور زندگی می‌کنیم! و اینکه در تلویزیون می‌گوید شرایط ایران از ازبکستان کمتر است و اینترنت آنتن نمی‌داد!  این نکته برایم عجیب بود.»
اما این پایان اظهارنظرات روس‌ها درباره میزبانی ایران نبود. بازیکنان روسیه که پس از بازی با ایران به کشورشان بازگشتند و در دیدار تدارکاتی دیگر مقابل عراق با دو گل پیروز شدند، هنوز از سفر خود به ایران اظهار نارضایتی می‌کنند.
«دنیل پروتسف» هافبک تیم ملی روسیه و باشگاه اسپارتاک مسکو درباره سفرش به ایران گفت: واقعاً در ایران مشکلات اینترنت وجود داشت و ارتباط با خانواده سخت بود اما من شخصاً روی فوتبال و آماده شدن برای مسابقه متمرکز بودم.
همچنین «کنستانتین تیوکاوین» مهاجم تیم ملی روسیه و باشگاه دینامو مسکو در گفتگو با اسپورت ۲۴ گفت: راستش را بخواهید تمام مدتی که در ایران گذراندیم به نوعی ناراحت و معذب بودم. هوا هم عجیب و همیشه مه آلود بود. علاوه بر آن، اینترنت کار نمی‌کرد.
وی افزود: من با دیتای تلفن همراه خودم کار می‌کردم چون هیچ چیز از طریق وای فای محلی لود نمی‌شد. البته اینترنت موبایل هم مشکلاتی داشت. در واقع ما سه روز را بدون اینترنت سپری کردیم!
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها