به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۳۹۷۰۴۶

رقابت الهلال برای قهرمانی لیگ به پایان رسید

رقابت الهلال برای قهرمانی لیگ به پایان رسید
گروه ورزشی:میرل رادوی، سرمربی رومانیایی الطایی معتقد است الهلال با تساوی برابر این تیم از کورس قهرمانی خارج شده است.به گزارش ورزش سه، الهلال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ حرفه‌ای عربستان میزبان الطایی بود و در همان نیمه اول دو گل دریافت کرد تا بازنده به رختکن برود. البته این تیم در نیمه دوم دو گل خورده خود را جبران کرد اما موفق نشد گل برتری را وارد دروازه حریف کند.

میرل رادوی، سرمربی رومانیایی الطایی، در نشست خبری پس از بازی با الهلال گفت: می‌دانستیم دیدار مقابل الهلال آسان نخواهد بود. به دنبال این بودیم که با پیروزی به از زمین خارج شویم اما با تیمی باکیفیت روبرو شدیم. در نیمه اول می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و تعویض‌های سرمربی الهلال در نیمه دوم شرایط را به سود آنها رقم زد.

او ادامه داد: ما معتقدیم چیزهای زیادی برای ارائه در زمین بازی داریم و سعی می‌کنیم در مسابقات آینده بهترین عملکرد را نشان بدهیم. ما باید در نیمه اول از برتری خود استفاده می‌کردیم و گل سوم را به ثمر می‌رساندیم. به نظرم در هر مسابقه باید سه گل بزنیم تا پیروز شویم.

رادوی سپس گفت: الهلال تیم بزرگ و باشخصیتی است و پیروزی در برابر آن سخت است و حتی اگر یک مربی برای توسعه برنامه‌ها و ارائه تاکتیک‌هایی استثنایی برای دیدار برابر الهلال تلاش کند، باز هم کار آسانی نخواهد داشت. ما در دقایق پایانی بازی، خطوط دفاعی تیم را تشدید کردیم تا یک امتیاز را حفظ کنیم.سرمربی الطایی در پایان گفت: از هواداران الهلال بابت لطفی که به من داشتند متشکرم و فکر می‌کنم موضوع رقابت الهلال برای قهرمانی لیگ به پایان رسیده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها