به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۹۹۸۸۲
فرصت ویژه برای رسیدن به 60 امتیاز

خمس، بهترین تیم زنوزی را ساخت!

خمس، بهترین تیم زنوزی را ساخت!
گروه ورزشی: پاکو خمس در حالی تراکتور را تحویل گرفت که این تیم از 11 بازی، 15 امتیاز گرفته بود و متوسط 1.36 امتیاز به ازای هر بازی داشت. بعد از ورود او، سرخپوشان تبریزی در 16 بازی 38 امتیاز گرفتند تا با متوسط 2.37 امتیاز در بین تیمهای مدعی قرار بگیرد.
این نتایج درخشان باعث شده تا تراکتور در پایان هفته بیست و هفتم، 53 امتیازی باشد و یک امتیاز بیشتر از بهترین تراکتورِ تحت مالکیت محمدرضا زنوزی کسب کند.
1857042
در لیگ هجدهم تیمی که با توشاک، تقوی و لیکنز فصل را سپری کرده بود، 52 امتیاز کسب کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. فصل بعد تراکتور 50 امتیازی شد و در دو فصل اخیر نیز با 45 و 31 امتیاز فصل را به پایان رساند. فصل آخر تراکتور یکی از تیمهایی بود که حتی احتمال داشت به لیگ یک سقوط کند.
نکته جالب اینکه تراکتورِ خمس هنوز 3 بازی دیگر دارد اما با این حال توانسته 53 امتیاز کسب کند تا بهترین فصل زنوزی - تراکتور با مرد اسپانیایی رقم بخورد. حال اگر تراکتور در سه بازی باقی‌مانده برابر مس کرمان، نساجی و استقلال 7 امتیاز کسب کند، 60 امتیازی خواهد شد تا فصل را با متوسط 2 امتیاز به ازای هر بازی به پایان برساند.
1857043
شاید اگر خمس در ابتدای فصل به جای بردیف حضور داشت و می‌توانست متوسط 2.37 را حفظ کند، حالا تراکتور 63 امتیاز داشت و برای قهرمانی تلاش می‌کرد. با این حال سرمربی تراکتور فرصت این را دارد تا در فصول آینده تراکتور را به رویای شیرین قهرمانی برساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها