به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۹۵۹۲۶
دو آقای گل، همزمان در ترکیب

ایده جذاب خمس به سود استقلال و پرسپولیس

ایده جذاب خمس به سود استقلال و پرسپولیس
گروه ورزشی: نمایش درخشان محمد عباس‌زاده در چند بازی اخیر، سرمربی اسپانیایی تراکتور را متقاعد کرده که او را در ترکیب اصلی تیمش نگه دارد. در بازی قبلی، عباس‌زاده همزمان با رضا اسدی در ترکیب قرار داشت و به نظر می‌رسید که خمس در حال تست جدیدی برای تیمش است که اتفاقا نتیجه هم داد و با 5 گل و 15 موقعیت گل همراه شد.
حالا از تمرینات تراکتور اینطور به نظر می‌رسد که سرمربی تراکتور بار دیگر قصد دارد اسدی و عباس‌زاده را در ترکیب اصلی قرار دهد تا با ترکیبی کاملا هجومی به مصاف صدرنشین لیگ برتر ایران برود. با این تفاوت که عباس‌زاده در نوک خط حمله قرار خواهد داشت و اسدی پشت سر او به میدان می‌رود.
البته مشخص نیست که در این سیستم، خمس کدام بازیکن را از ارنج حذف خواهد کرد، چرا که در این دیدار گوستاوو و ریکاردو آلوز نیز به ترکیب بازخواهند گشت و صفا هادی نیز به عنوان هافبک دفاعی در دسترس خمس خواهد بود.
با این حال اما ایده هجومی پاکو نشان می‌دهد که او کاملا آماده یک بازی حساس شده و می‌خواهد برای شکست سپاهان وارد زمین شود. شکستی که تراکتور را به سهمیه آسیایی امیدوار نگه می‌دارد و معادلات صدر جدول را نیز برهم می‌زند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها