به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۰۰۷۶۱

ستاره استقلال به تیم ملی برمی‌گردد

ستاره استقلال به تیم ملی برمی‌گردد
گروه ورزشی: بعد از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران، اولین لیست تیم ملی تحت سرمربیگری این سرمربی به‌منظور برگزاری دو دیدار تدارکاتی با روسیه و کنیا درحالی اعلام شد که در این لیست مشخصا تفاوت آنچنانی و محسوسی نسبت به لیست‌های قبلی تیم ملی به‌ویژه رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مشاهده نشده و قلعه‌نویی نشان داد در ابتدای کار قصد ندارد تغییرات بنیادین و شگرفی را در اردو و به‌تبع آن در ترکیب تیم ملی به‌وجود بیاورد. 
 
این درحالی است که لیست جدید ژنرال نیز با حرف‌وحدیث‌های زیادی مواجه شده و علاوه‌بر خط خوردن بازیکنان سرشناسی مانند انصاری‌فرد، قدوس، امیر عابدزاده، پورعلی‌گنجی، علی کریمی و چند چهره مطرح دیگر، افرادی نظیر الهیار صیادمنش و چند بازیکنی که توقع دعوت از آنها می‌رفت به اردو دعوت نشدند تا قلعه‌نویی برای اولین اردوی تیم ملی به نفراتی مانند آقاسی، زکی‌پور، اسدی، سرلک، شکاری، محمد کریمی، نورافکن، شکاری، اسلامی، محبی، حسین‌زاده، حزباوی، پورحمیدی، سهرابیان، سیدمهدی حسینی و مغانلو اعتماد کرده باشد. 
 
البته مثل همیشه این لیست از تیغ انتقادهای سرخابی‌ها نیز در امان نمانده و هواداران هر دو گروه تاکید داشته‌اند که برخی بازیکنان شایسته آنها از نگاه کادرفنی دور مانده‌اند و به‌نوعی درخصوص آنها حق‌خوری شده است. 
 
این در شرایطی است که استقلالی‌ها و بعضا اهالی فوتبال نسبت به عدم دعوت مهدی قایدی ستاره این روزهای آبی‌پوشان انتقادهایی را مطرح کردند و انتظار داشتند مهاجم ریزنقش جنوبی آبی‌ها تحت هر شرایطی در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. با این تفاصیل اما از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد این بازیکن به‌واسطه تداوم درخشش خود در بازی‌های اخیر توجه قلعه‌نویی را جلب کرده و به‌احتمال بسیار زیاد نامش در لیست جدید تیم ملی برای اردوی بعدی دیده خواهد شد.
مرجع : فرهیختگان
برچسب ها: مهدی قائدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها