به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۹۱۳
در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو

روبیالس: مطمئنم بارسلونا هیچ داوری را نخریده است

روبیالس: مطمئنم بارسلونا هیچ داوری را نخریده است
گروه ورزشی: پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند. این پرداختی‌ها از سال 2001 و در زمان ریاست خوان گاسپارت شروع شد و با خوان لاپورتا، ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو تا سال 2018 ادامه داشت. این پرونده در اختیار کمیته ضد فساد قرار گرفته و تحقیقات پلیس و دادستانی ادامه دارد. نهادهای مختلف از جمله لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز از بارسلونا شکایت کرده‌اند.
1871270
لوئیس روبیالس در مورد پرونده نگریرا به ال‌چیرینگیتو گفت: «من این شخص را هرگز از نزدیک نمی‌شناسم و معتقدم باید به پلیس و دادستانی برای تحقیقاتشان کمک کرد. در عین حال من به صداقت داوران فوتبال اسپانیا و اینکه بارسلونا مرتکب تخلف نشده، اطمینان دارم. در نهایت همه باید نزد قاضی توضیح بدهند تا رفع اتهام شوند.»
1871269
روبیالس ادامه داد: «نگریرا هیچ نقشی در تعیین داوران لالیگا نداشت و معتقدم بارسلونا هیچ داوری را نخریده ولی به پلیس و دادستانی نهایت کمک را خواهیم کرد. اگر هم مشخص شود بارسلونا مرتکب تخلف شده، قطعا از سوی ما شامل جریمه خواهد شد.»
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها