به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۹۶۵

ویسی:مقابل استقلال به هدفمان رسیدیم

ویسی:مقابل استقلال به هدفمان رسیدیم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر  میهمان استقلال تهران بود که این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.
عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت بعد از این بازی گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. برای امتیازگرفتن و نباختن به تهران آمدیم و به هدفمان رسیدیم. استقلال در نیمه دوم هجومی بود. خوشحالیم هوادارانمان خوشحال برمی گردند.
وی درباره پنالتی استقلال گفت: صحنه را بین دو نیمه در رختکن دیدیم. چند نفر گفتند پنالتی بود و چند نفر گفتند نبود. بازنده هم بودیم اعتراضی به داور نمی کردیم.
سرمربی صنعت نفت در خصوص دریافت گل در دقایق آخر نیمه نخست تاکید کرد: تمام نیمه های دوم را از روزی که آمده ام اتفاقات خوبی رقم خورده است. هر موقع به بچه هایم گفتم ۵ دقیقه مانده، گل خوردیم. خوب به بازی برگشتیم و دست پر به مصاف ذوب آهن می رویم.
وی با اشاره به باخت مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در انتهای جدول هم تاکید کرد: امروز، روز صنعت نفت است.
ویسی با بیان اینکه صد درصد به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است، روزی که آمدم خیلی ها ناامید بودند و گفتند تیم را برای فصل بعد در لیگ دسته اول ببندیم. از این بابت خوشحالیم.
وی در خصوص درگیری مدیر صنعت نفت با ریکاردو ساپینتو در کنار خط تاکید کرد: ساپینتو را دوست دارم ولی اخلاق و رفتارش کنار خط خوب نیست. ما ایرانی هستیم و فرهنگ ۲۵۰۰ ساله داریم. اگر هر بازی بخواهد به مربیان ما اعتراض کند خاک تو سر ما! مربی زیر فشار است؛ اوکی ولی رفتار او هم درست نیست. فرهنگ ما کجا رفت؟ کاری به استقلال و پرسپولیس و رنگها نداریم. اگر عبدالله ویسی این کار را بکند پنج شش ماه محروم می شود.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها