به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۳۵۴۳

پرستاری از کودک

گروه کسب و کار: پرستاری از کودک و سپردن فرزندتان به کسی هرگز آسان نیست. با این حال، اگر انتظارات خود را به خوبی چارچوب بندی کنید و آنها را به وضوح برای پرستار کودک بیان کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. هر یک از والدین الزامات خاص خود را دارند، برای پیدا کردن پرستار بچه ایده‌آل، نیازهای خود را تعریف کنید.
پرستاری از کودک
پرستاری از کودک شما
مهمتر از همه، شما به دنبال فردی هستید که به او اعتماد کنید تا پرستاری از کودک خود را به او بسپارید ، در روز یا شب، به طور منظم یا حتی روزانه.
برای اینکه بتوانید موقعیت خود را از مصاحبه شغلی برای داوطلبان توضیح دهید، خوب است از قبل از خود بپرسید که دقیقاً چه انتظاری دارید:
•    توالت، تغییرات بله، اما حمام؟
•    غذاها البته، اما آیا این شما هستید که آنها را تهیه می کنید یا پرستار؟
•    حداقل یک گردش در روز؟ با ماشین یا همیشه پیاده؟
•    سیستا ساعت چند است؟
•    و برای فعالیت های یادگیری اولیه، شرایط خاصی وجود دارد؟
•    تلویزیون، کم است یا اصلا؟
 فعالیت ها ممکن است در طول قرارداد متحول شوند. در عرض دو سال، ممکن است نیاز داشته باشید که پرستار بزرگ‌تر شما را از مهدکودک بیاورد و او را به فعالیت‌های فوق برنامه‌اش ببرد، علاوه بر پرستاری از کودک دوم شما. به طور منظم چک کنید!
هیچ متنی تعداد کودکانی را که می توان همزمان در خانه شما نگهداری کرد محدود نمی کند. با این حال، این موضوع را با پرستار کودک در میان بگذارید تا متوجه شوید که آیا او می تواند همه بچه ها را با در نظر گرفتن سن و فعالیت های درخواستی مدیریت کند یا خیر.

مرتب کردن فضاهای زندگی
خانه شما به مکانی برای پرستاری از کودک روزانه تبدیل می شود و این سؤالاتی را برای شما ایجاد می کند. اگر باید همه چیز را کنار بگذارید، چگونه می توانید در شب از آن خلاص شوید؟
می‌توانید از کارمند بخواهید اتاق‌هایی که در طول روز استفاده می‌شوند را کنار بگذارد: آشپزخانه، اتاق کودکان، حمام و غیره. خانه شما یا اولویت بندی اتاق هایی که باید کنار گذاشته شوند.

مراقبت از لباسشویی
مراقبت از کودک در خانه شما انجام می شود، کمی غیر معمول است اما می تواند مزایایی داشته باشد. کارمند می تواند از لباس های شسته شده کودک شما مراقبت کند، یعنی آن را بشویید، اتو بکشد و کنار بگذارد.
پرستاری از کودک در منزل، به تنهایی یا با دیگران؟


برای اینکه فرزندتان تنها نباشد یا برای کاهش هزینه های پرستاری از کودک، می توانید مهدکودک مشترک را با خانواده دیگری راه اندازی کنید . سپس کارمند به طور همزمان از فرزندان دو خانواده و به طور متناوب در خانه یکی از آنها مراقبت می کند. خانواده ها در مورد ترتیبات مراقبت از کودکان (ساعات کار، حقوق، تاریخ تعطیلات و غیره) توافق می کنند، اما همچنان هر کدام با کارمند قرارداد می نویسند. حق الزحمه کارمند بین دو خانواده تقسیم می شود.
در صورت نقض قرارداد، قرارداد خانواده دیگر تعدیل می شود.

فقط یک بار نیاز است؟
اگر نیاز دارید که فرزند خود را بیش از 3 سال به صورت موردی و گاه به گاه داشته باشید، در عوض به دنبال پرستار کودک هستید. این شغلی است که می توان آن را  اعلام کرد.
موقعیت های پرستاری از کودک در منزل
در قرارداد باید شغل معیار کارمند شما مشخص شود که بستگی به وظایفی دارد که به او محول می کنید. سه شغل در شبکه شغلی مربوط به مراقبت از کودکان را کشف کنید .
کارمند ممکن است وظایف تکمیلی دیگری را انجام دهد. برای کمک به تعیین دقیق شغل معیار کارمند، از شبیه ساز طبقه بندی استفاده کنید.

چگونه یک پرستار کودک در خانه پیدا کنم؟
می توانید خودتان یک تبلیغ قرار دهید:
•    در وب سایت هایی مثل دیوار شیپور پرستاری بهار  در دسترس است
•    در وب سایت های اختصاصی
•    در مرکز اشتغال

شما همچنین می توانید با یک ساختار تایید شده تماس بگیرید تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرح شغل و معیارهای خود را برای نمایه مورد نظر برای آنها ارسال کنید. سپس این سازه قادر خواهد بود از قبل یک پیش انتخاب برای شما انجام دهد تا فقط نامزدهای جالب را به شما معرفی کند.این سرویس (پرداخت) می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.  

فرق پرستار کودک با دایه کودک چیست؟
پرستار بچه
بیشتر اوقات، والدین جوان برای خدمات گاه به گاه یا کاهش یافته پاره وقت به پرستاری از کودک مراجعه می کنند. آنها افراد ایده آلی برای مراقبت از کودکان فوق برنامه در تعطیلات یا چند روز کوتاه، مراقبت شبانه یا مراقبت از کودک در شب هستند.

دایه در خانه
پرستار بچه که به آن دستیار والدین نیز می‌گویند، مشخصات حرفه‌ای‌تری نسبت به پرستار کودک دارد: برای مثال، با CAP در اوایل کودکی. او می تواند به طور تمام وقت یا پاره وقت از کودک شما مراقبت کند، اما همچنین فرزندان شما را بعد از مدرسه جمع آوری کرده و به فعالیت های فوق برنامه ببرد.
پرستاری از نوزادان و کودکان زیر یک سال
برخی از پرستاران کودک  برای مراقبت از کودکان زیر یک سال صلاحیت دارند. آنها آن را در نمایه خود با برچسب "نوزاد (< 1 سال)" گزارش می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید که برای کوچولوی شما مناسب تر به نظر می رسد.

•    از چه سنی می توانید کودک خود را به پرستار کودک بسپارید؟
آیا به یک لحظه برای خود نیاز دارید، خواه یک اورژانس حرفه ای، نیاز به زندگی اجتماعی یا یک اتفاق احتمالی شخصی باشد، اما کودک شما هنوز برای مراقبت از او کوچک به نظر می رسد؟ ما به سوالات شما پاسخ می دهیم.

•    مرخصی والدین یا پرستار بچه؟
در پایان مرخصی زایمان ، آیا در استخدام پرستاری از  کودک یا سرمایه گذاری در مرخصی والدین تردید دارید؟ ما تمام اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب خود را با آگاهی کامل از حقایق در اختیار شما قرار می دهیم.

چگونه پرستار استخدام کنیم؟
کارمند پرستاری در منزل را می توان مستقیماً توسط والدین جذب، استخدام و حقوق گرفت که به عنوان کارفرمای خصوصی انتخاب می شود که روابط کاری خود را به تنهایی مدیریت کند.
شما همچنین می توانید در دو چارچوب قانونی مختلف به سازمان های خدمات مراقبت در منزل برای کودکان درخواست دهید:
- چارچوب ارائه دهنده؛
- مسئول اجرایی
اگر مستقیماً با یک سازمان تماس بگیرید، سازمان باید دارای "تأیید کیفیت" صادر شده توسط آژانس ملی خدمات شخصی (ANSP) باشد که به آنها اجازه می دهد فعالیت خود را با افراد 70 سال و بالاتر انجام دهند.
در حالت ارائه‌دهنده خدمات،  از خدماتی بهره می‌برید که توسط کارگری که توسط سرویس کمک در منزل استخدام شده است، ارائه می‌شود. شما کارفرمای شخصی که کمک می کند نیستید.
در حالت پروکسی،  شما (یا یکی از فرزندانتان) مستقیماً پرستاری از کودک  را استخدام می‌کنید و پول می‌دهید. یک انجمن واسطه ارتباط را تضمین می کند. این سرویس تشریفات اداری استخدام و نظارت مداخله گر را انجام می دهد. شما کارفرمای این کارگر هستید که در نتیجه وضعیت کارمند خانگی را دارد.

شما هزینه مدیریت دارید
توجه:  استخدام مستقیم را می توان با استفاده از چک استخدام خدمات جهانی (CESU) انجام داد و (شما یا بستگانتان) را از انجام برخی تشریفات کارفرما محروم کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها