به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۰۴۲۴۹

قیمت و مشخصات دستگاه رول به رول سفره

گروه کسب و کار: سفره یکبار مصرف به دلیل داشتن تقاضای زیاد برای خرید، به یکی از بهترین لوازم یک بار مصرف در کشور ایران تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا تمامی کسب و کارهایی که به نوعی با سفره یک بار مصرف در ارتباط هستند، پردرآمد باشند.
قیمت و مشخصات دستگاه رول به رول سفره
یکی از اقداماتی که باید پس از تولید سفره یکبار مصرف انجام داد، رول کردن سفره است. قطعا رول کردن یک سفره چند متری با دست نمی تواند عاقلانه باشد. به ویژه اگر تولید سفره یکبار مصرف به صورت انبوه انجام شود. دستگاه رول به رول سفره یک بار مصرف، یک نوع دستگاه حرفه ای است که می تواند برای رول کردن سفره یکبار مصرف مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که بودجه کافی برای خرید دستگاه تولید سفره یکبار مصرف را ندارند، می توانند از دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی استفاده کنند.

خرید دستگاه رول به رول سفره
دستگاه رول به رول سفره، یکی از انواع دستگاه های موجود در بازار است که می تواند برای بسته بندی سفره های یکبار مصرف مورد استفاده قرار گیرد. در واقع دستگاه های تولید کننده سفره های یکبار مصرف، این سفره ها را به صورت متری تولید می کنند. امکان فروش سفره یک بار مصرف به صورت متری وجود ندارد و لازم است که حتما از دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف استفاده شود تا بتوان این سفره ها را رول کرد.
دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف می تواند برای رول کردن پلاستیک های یکبار مصرف زباله نیز مورد استفاده قرار گیرد. در واقع، هر وسیله ای که به صورت متری تولید شده باشد و در حال حاضر نیاز به رول کردن آن باشد، با کمک این دستگاه قابل رول کردن خواهد بود.

انواع دستگاه های رول کن سفره یک بار مصرف
دستگاه تولید سفره یکبار مصرف می تواند به صورت تک رول و دو رول خریداری شود که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. بنابراین، برای دسته بندی دستگاه های رول کن سفره یکبار مصرف، می توان آن ها را به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد:

•    دستگاه تک رول سفره یک بار مصرف
دستگاه تک رول سفره یکبار مصرف یکی از انواع دستگاه های رول به رول سفره است. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، دارای یک رول مجزا می باشد که وظیفه آن رول کردن انواع سفره های یکبار مصرف است. این دستگاه سرعت خوبی برای بسته بندی و رول کردن سفره ها دارد. اما سرعت آن به اندازه یک دستگاه دو رول نیست.

•    دستگاه دو رول سفره یک بار مصرف
دستگاه دو رول سفره یک بار مصرف یکی دیگر از انواع دستگاه های رول کن سفره یکبار مصرف محسوب می شود. این دستگاه دارای دو رول می باشد و تقریبا با سرعتی دو برابر اقدام به رول کردن سفره های یکبار مصرف می کند. اگر به فکر افزایش درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف هستید، دستگاه های دو رول گزینه بهتری برای شما محسوب می شوند. به ویژه اگر حجم سفارش های شما زیاد باشد و بخواهید در طول روز تعداد زیادی سفره یکبار مصرف را به صورت رول شده آماده کنید.



درآمد دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف چقدر است؟
درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف بستگی به نوع دستگاه و حجم رول کردن سفره های یکبار مصرف دارد. این دستگاه ها می توانند سفره های یکبار مصرف را با سرعت بسیار زیادی رول کنند. اما وجود یک اپراتور حرفه ای در کنار دستگاه نیز در سرعت رول کردن و حجم سفره های یکبار مصرف بی تاثیر نیست.
اگر بتوان حجم تولید سفره یکبار مصرف و رول کردن آن ها را افزایش داد، در کوتاه ترین زمان ممکن به سوددهی عالی با کمک دستگاه رول به رول سفره مواجه می شوید. بنابراین، با وجود تقاضای مردم برای خرید این سفره ها و نیاز به رول کردن آن ها قبل از فروش، درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف می تواند بسیار عالی باشد. به ویژه اینکه این دستگاه ها حجم زیادی را اشغال نمی کنند و می توانند در کارگاه های کوچک و یا حتی خانه های مسکونی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف
قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف، بستگی به نوع دستگاه دارد. بدیهی است که دستگاه های تک رول قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه های دو رول دارند. اما افرادی که قرار است حجم زیادی از سفره های یکبار مصرف را رول کنند، بهتر است که از دستگاه دو رول سفره یکبار مصرف استفاده کنند.
قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف بستگی به تورم موجود در بازار نیز دارد. متاسفانه هر چقدر نرخ ارز و دلار بالا رود، هزینه تولید این دستگاه ها نیز افزایش پیدا می کند. برای اطلاع از قیمت دستگاه سفره رول کن، می توانید به فروشگاه هایی که به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به فروش این دستگاه ها می کنند، مراجعه نمایید. در حال حاضر امکان خرید این سفره های یکبار مصرف در کشور ایران از تولید کنندگان این دستگاه ها فراهم شده است. بنابراین، می توانید برای کاهش هزینه های خودتان به صورت مستقیم از سایت dastgahsofre.ir این دستگاه ها را تهیه نمایید.



فروش دستگاه رول به رول سفره با قیمت مناسب
خرید دستگاه سفره رول کن و راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف هر دو سوددهی بسیار بالایی دارند. اگرچه در بسیاری از کارگاه های تولید کننده سفره یک بار مصرف، دستگاه رول به رول سفره وجود دارد. اما افراد تولید کننده سفره ها می توانند رول کردن آن ها را برون سپاری کنند. تفاوتی ندارد که هدف شما از خرید دستگاه رول به رول سفره چیست. مهم است که این دستگاه ها را با قیمت مناسب تهیه نمایید.
در این مرکز فروش دستگاه رول به رول سفره، امکان خرید دستگاه های رول کن سفره با قیمت مناسب فراهم شده است. فقط کافیست که نوع دستگاه (تک رول یا دو رول) را مشخص کنید و خرید دستگاه را انجام دهید. این دستگاه ها ابعاد بزرگی ندارند و می توانند در کارگاه های کوچک نیز استفاده شوند.
جهت خرید دستگاه تولید سفره و قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف می توانید با شماره های سایت dastgahsofre.ir تماس حاصل فرمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها