به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۰۴۴۷۲

آلگری: شایسته صعود به فینال بودیم

آلگری: شایسته صعود به فینال بودیم
گروه ورزشی:مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، علی‌رغم شکست مقابل سویا شاگردانش را شایسته صعود به فینال لیگ اروپا می‌داند.به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2-1 مقابل سویا شکست خورد و مجموع با شکست 3-2 از صعود به مسابقه فینال بازماند.

مکس آلگری پس از شکست یوونتوس در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در مورد حذف تیمش گفت: "وقتی این مسابقات را انجام می‌دهید در آن جزئیات تفاوت را از زدن گل تا دریافت آن در یک لحظه ایجاد می‌کند، به هر حال یک بازی عالی برگزار شد."

بازی مردانه بود
پاس‌هایی وجود دارد که باید ارسال شود شود، تکل‌های زده انجام شد، یک مسابقه مردانه اما ما برای گل خوب تلاش کردیم و باید آن را در واقع ما می‌زدیم. بازی متعادلی بود، در نهایت آنها در گلزنی بهتر بودند و ما نتوانستیم اینطور باشیم.

سال سختی داریم
سال سختی است، ما از طریق این مسابقات یاد می‌گیریم، در شرایط خاص ما نتایج خوبی به دست نیاوردیم. انرژی‌مان را به دست می‌آوریم و شنبه تمرکزمان را روی بازی می‌گذاریم تا دوم شویم.

عملکرد کین و ایلینگ؟
ایلینگ تکنیک دارد، خوب می‌پرد و بازی خوبی انجام داد. متاسفم، پسران پس از یک سال اینچنینی لیاقت فینال را داشتند. آن‌ها بیشتر از این نمی‌توانستند کاری انجام دهند، وقتی بازی‌های خارج از کشور کمی دارید، طبیعی است که رنج می‌برید. سال آینده این بازیکنان در جزئیات بهبود خواهند یافت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها