به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۴۴۷۰

آرتتا: هنوز از قهرمانی ناامید نیستیم

آرتتا: هنوز از قهرمانی ناامید نیستیم
گروه ورزشی:میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم هنوز فرصت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در طول فصل 23-2022 مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر بود اما لغزش این تیم در هفته‌های پایانی باعث شد که شرایط برای آنها متفاوت پیش برود و این تیم صدر جدول را از دست بدهد. 

حالا منچسترسیتی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است تا بتواند یک بار دیگر از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کند و آماده است تا جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد. اما به نظر می‌رسد که آرتتا در آستانه بازی برابر ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس همچنان از رقابت با این تیم ناامید نشده است. 

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از این پس قرار است هر فصل در جمع مدعیان باشد گفت: «ما این فصل به خوبی توانایی‌هایمان را نشان دادیم. ما هنوز در کورس هستیم و در حالی که دو بازی تا پایان این رقابت باقی مانده، ما هنوز می‌توانیم در رقابت با بهترین تیم لیگ برتر قهرمان شویم. ما قرار نیست به این راحتی جا بزنیم.»

سرمربی آرسنال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درد و ناراحتی حاصل از این فصل باعث خواهد شد که آنها انگیزه بیشتری برای فصل بعد داشته باشند اظهار داشت: «نمی‌دانم از کدام درد صحبت می‌کنید. همه چیز بستگی به این دارد که کدام درد باشد. لحظات بسیاری بود که ما از کاری که انجام دادیم راضی بودیم. درد بخشی از فوتبال است. وقتی شما درست بازی نمی‌کنید باید ناراحت باشید. این کاری است که ما هر روز برای انجامش تلاش می‌کنیم.»

این مربی اسپانیایی همچنین درباره شرایط تیمش و رشد و پیشرفت بازیکنان اضافه کرد: «ما هسته قدرتمند و خوبی ساختیم که پایه و اساس این تیم خواهد بود. ما باید به این روند ادامه دهیم چون حالا انتظارات برای فصل آینده بیشتر خواهد شد.»آرتتا همچنین درباره شرایط مصدومان تیمش ادامه داد: «اولکساندر زینچنکو و گابریل مارتینلی نمی‌توانند تیم ما را تا پایان فصل همراهی کنند و این فصل برای آنها تمام شده است. مصدومیت مارتینلی کمی جدی است و حداقل برای چندین هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها