به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۴۱

گل های مرادمند، پایان خوب در راه است

گل های مرادمند، پایان خوب در راه است
گروه ورزشی:به نظر می رسد، محمد حسین مرادمند در مصاف استقلال – نساجی هم یکی از مردان اصلی ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی باشد.به گزارش "ورزش سه"، دو گل از مدافع میانی استقلال در مصاف با مس رفسنجان و تراکتور نشان داد، محمد حسین مرادمند تا چه اندازه برای حضور در قلب خط دفاعی این تیم انگیزه و اشتیاق داشت و از همه مهم‌تر آماده بود و حالا دست کشیدن از این بازیکن برای ریکاردو ساپینتو امکان پذیر نیست.

در مصاف با مس رفسنجان ریکاردو ساپینتو به رافائل سیلوا بازی نداد و در بازی با تراکتور به عارف غلامی اما پیش بینی می‌شود، در مصاف با نساجی با وجود حضور این دو بازیکن در اردو یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی تیم استقلال برای حضور در خط دفاعی محمد حسین مرادمند باشد.

مدافع باتجربه استقلال همان طور که خودش هم در مصاحبه بدان اشاره کرد، در دو فصل اخیر سختی‌های زیادی کشید. او در فصل منجر به قهرمانی استقلال در لیگ برتر و در میانه های راه مجبور شد راهی تیم ملوان شود. به خاطر دور بودن از شرایط مسابقه در ابتدای فصل خیلی مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفت و تا آمد در ترکیب تیم جایی پیدا کند، مصدومیت از ناحیه همسترینگ و کمر دوباره او را به عقب راند. 

با همه این اتفاقات محمد حسین مرادمند به نظر پایان خوبی در این فصل از بازی‌ها خواهد داشت. او به مهره ثابت استقلال در خط دفاعی تبدیل شده و از سویی در دو بازی اخیر برای تیمش گل هم زده است. مدافع باتجربه استقلال در صورت لمس جام قهرمانی حذفی می‌تواند، همه تلخی‌های دو فصل اخیر را از ذهن پاک کند و به روزهای خوب برگردد. اتفاقی که چه بسا خودش هم در آن نقش داشته باشد. چرا که در دو بازی اخیر به خصوص در بازی با مس ثابت کرد، می‌تواند روی ضربات ایستگاهی گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها