به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۵۴۸۸
نویسنده سابق کیهان خطاب به شریعتمداری: دقیقا چه چیزی شما راضی می‌کند؟

همه دختران و زنان بی‌حجاب را با تیربار به رگبار ببند!

همه دختران و زنان بی‌حجاب را با تیربار به رگبار ببند!
گروه سیاسی: حسین قدیانی «نویسنده و فعال فرهنگی که مدتی است از طیف اصولکرایان انتقادات تندی می‌کند» در واکنش به یادداشت حسین شریعتمداری «مدیر کیهان» مبنی بر لزوم شدت عمل با زنان و دخترانی که حجاب ندارند گفت: سر میدان انقلاب تیربار بگذار و همه دختران و زنان بی‌حجاب را به رگبار ببند!
حسین قدیانی، در فایلی صوتی در کانال تلگرامی خود خطاب به حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان گفت: آقای شریعتمداری! شما حتی قانون دولت رئیسی داماد علم‌الهدی را هم قبول ندارید؟
یک کلام بگوئید در میدان انقلاب باید تیربار بگذارند و یکی یکی بدحجاب‌ها را بکشند! شما با محجبه‌های معترض و منتقد شما، هم همینقدر دشمن هستید که با خانم‌های بی‌حجاب. چرا تخم نفاق و کینه بین مردم میکارید؟
یک کاری کرده‌اید که آدم رویش نمی‌شود بگوید فرزند شهید است! دقیقا چه چیزی شما راضی می‌کند؟ می‌خواهید ۸۵ درصد مردم را بندازیم در دریا غرق شوند؟ فرق شما با طالبان چیست؟ بی‌آبرو کردید ما «فرزندان شهدا و مذهبی‌ها» را بخاطر حرف‌های شما همه‌ی مردم به ما چپ چپ نگاه می‌کنند.
برچسب ها: بی‌حجابی

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۰۳:۰۹
سالهاست امثال کیهان و تندهای افراطی دقیقا همین را میخواهند. یعنی گذر از شهدا و مذهبیون به هر قیمتی. منتهی آقای قدیانی و رفقا، الان بیدار شده اند. صبح بخیر. (430440)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۹
سلام
آقای قدیانی خیلی جوش نخور ،
حاج حسین اقا صحبتهای درستی کردند (430497)
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۰:۵۰
اتفاقاً حسین شریعتمداری و امثال ایشان نفرت را چنان در جامعه دینی گسترش می دهند که برای مرحله گذار و آینده ایران بسیار خوب است (430547)
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۳:۰۴
خوب میشد اگه یک شعبه از کیهان
در افغانستان راه اندازی میشد
حسین آقا هم میرفت سرپرستش
میشد (430564)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها