به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۱۲۰

درگیری نظامی ایران و طالبان در نوار مرزی

درگیری نظامی ایران و طالبان در نوار مرزی
گروه فیلم: ساعاتی قبل حوالی پاسگاه ساسولی میان نیروهای طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تنش هایی رخ داد که منجر به تبادل آتش شد. فارس به نقل از منابع آگاه نوشته است: علت درگیری مشخص نیست و تا این لحظه درگیری‌ها همچنان ادامه دارد. تصاویری از درگیری نیروهای مرزبانی ایران و طالبان در نوار مرزی ببینید.
....
.....


 

۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۲
این ک فقط باد بود و ابر و چنتا ترق و توروق.. (430743)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۹
پس چی شد؟ نیروهای اصیییل منطقه (430751)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۱۴
جواب باید فقط با شلیک 500 گلوله توپ 133 باشه. (430752)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۲۱
اینم یه پروژه جدیده برای سرگرم کردن مردم وگرنه همه میدونیم بدونه کمک ایران محال بود طالبان به قدرت برسه (430753)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۳۷
طالبان خیلی گستاخ شده و جدیدا خیلی داره شاخ و شونه میکشه. وقتشه که ایران یک پاسخ به جا و مناسب بده تا حساب کار بیاد دست این پا پَتیهای طالبان که خیال ورشون نداره و فکر نکنند که خبریه (430757)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۳۸
دو روزه به قدرت رسیدن، از سالها زندگی توی غار و کوه و کمر و کپرنشینی یکدفعه اومدن توی شهر و قدرت و پشت میز و .. و دیگه از خود بی خود شدن و نمیدونن که چیکار کنند. (430758)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۴۱
همون موقع که امرداد و شهریور سال 1400 اینها داشتند شهر به شهر تصرف می‌کردند و جلو می آمدند و دنیا در بهت و تعجب بود و ایرانی ها هم چقدر حرص خوردیم و از احمد مسعود و جنبش ملی افغانستان حمایت کردیم، همون زمان باید دنیا اجازه به قدرت رسیدن به این تروریست های غارنشین رو نمی‌داد. اینها تروریست هستند و افکار تروریستی دارند و در صورت اینکه قدرت داشته باشن خیلی کارها می‌کنند. بنابراین چنین تفکراتی هرگز لایق قدرت گرفتن نیستند. (430759)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۴۲
باید خیلی زودتر از اینها و تندتر با طالبان برخورد کنیم. چون اینطور که این چند وقت بوش میاد و در اظهارات و رفتارشون می‌بینیم، خیلی هوا برشون داشته (430760)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۹:۴۸
در هر اتفاق بدی که این روزها می افتد کسانی بیشترین تقصیر را دارند که دولت و مجلسی با ضعیف ترین پشتوانه اجتماعی را روی کار آوردند. دولتی که پشتوانه اجتماعی قوی داشته باشد مثل دولت فعلی ذلیلانه عمل نمی کند. (430777)
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۱۱:۲۱
از ساعت ها درگیری دو تا پنج ثانیه گذاشتید.ما خواستیم اقتدار نظامی کشورمون رو ببینیم افتخار کنیم در یک تناظر یک به یک، یک شهید دادیم یک نفر هم کشتیم.این همه نرمش قهرمانانه با طالبان و داعش قانون گریز ستودنیه. (430820)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها