به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۸۱۰۰
شما به من افتخار می‌کنید و من به نیجریه‌ای بودنم

ماجراجویی هیجان‌انگیز ناپولی به روایت اوسیمن

ماجراجویی هیجان‌انگیز ناپولی به روایت اوسیمن
گروه ورزشی: ویکتور اوسیمن بهترین فصل فوتبالی خود را با ناپولی پشت سر گذاشت. او یکی از ستاره‌های قهرمانی مقتدرانه تیمش در سری آ بود و توانست عنوان آقای گلی مسابقات را نیز کسب کند. مهاجم نیجریه‌ای ناپولی به واسطه این درخشش مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است. او اما فعلا می‌خواهد از جشن و تعطیلات لذت ببرد و تصمیم‌گیری در مورد آینده را به مدیران باشگاه واگذار کند.
اوسیمن ساعتی پیش متن بلندی در توئیتر خود منتشر کرده و از فصل موفقی که پشت سر گذاشت صحبت کرد:
1883774
قهرمانی در سری آ
قهرمانی در اسکودتو یکی از بهترین لحظات عمرم بود. این موفقیت باعث شادی و غرور من است. این موفقیت بدون حمایت بی‌دریغ مربیان و هواداران بی‌نظیر ناپلی به دست نمی‌آمد. این قهرمانی متعلق به همه ماست.
همراهی هواداران در مسیر قهرمانی
کل این ماجراجویی هیجان انگیز آرام نبود و ما بعد از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار به قهرمانی دست یافتیم. ما هر لحظه ناملایمات و شکست‌ها را به انگیزه‌ای برای ادامه مبارزه تبدیل کردیم. هواداران همواره ما را به جلو پیش بردند و با تشویق‌های بی‌پایان خود عظمت و بزرگی باشگاه را به ما یادآوری کردند.
افتخارات فردی کنار قهرمانی سری آ
علاوه بر قهرمانی در سری آ من به عنوان اولین بازیکن آفریقایی کفش طلای مسابقات را به دست آوردم. همچنین اولین بازیکنی هستم که بعد از سال 2009 دو عنوان قهرمانی و کفش طلا را همزمان به دست می‌آورد. این باعث خوشحالی من است اما کاملا متواضع هستم.
چند کلمه با هواداران...
خطاب به هوادارانم در سرتاسر دنیا می‌گویم که همه شما برایم مهم هستید و صدایتان را می‌شنوم. بابت همه حمایت‌ها، انگیزه‌ها و عشقی که به من ابراز می‌کنید سپاسگزارم. همه شما به من افتخار می‌کنید و من هم به نیجریه‌ای بودنم افتخار می‌کنم. با تشکر از شما برای این ماجراجویی فراموش نشدنی...
برچسب ها: ناپولي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها