به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۰۹۴۹۰

اردوغان مسابقه بسکتبال داد

اردوغان مسابقه بسکتبال داد
گروه بین الملل: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر بد حال شدن اردوغان در روزهای گذشته، وزیر ورزش ترکیه تصاویری از بسکتبال بازی کردن رئیس جمهور و اعضای کابینه‌اش منتشر کرد.
 عثمان آشکین باک، وزیر ورزش و جوانان ترکیه در توییتر خود اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و اعضای کابینه وزیران یک مسابقه بسکتبال برگزار کردند.
او نوشت: "ما مسابقات بسکتبال را با رئیس جمهور ادامه می‌دهیم. ما در شرایط خوبی هستیم. اعداد روی اسکوربورد نشان می‌دهد که تیم رئیس جمهور پیروز شده است."
این مسابقه بسکتبال با حضور ابراهیم کالین، رئیس اطلاعات ملی (MIT)، آلپای اوزالان، نماینده حزب عدالت و توسعه، فخرالدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری و مصطفی وارانک، وزیر پیشین علوم، صنایع و تکنولوژی و محمت محرم، از اعضای پارلمان از ازمیر و بورسا انجام شده است.
پیش از این اخباری از وخامت وضعیت سلامتی اردوغان منتشر شده بود که دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه آنها را تکذیب و تاکید کرد که این ادعاها صحت ندارند.
جان آتکلی، روزنامه نگار در توییتر نوشت که ممکن است پزشکان برای انجام عمل جراحی روی رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در آینده نزدیک آماده شوند، در حالی که این روزنامه نگار دلیل این عمل یا وضعیت پزشکی را مشخص نکرد.
مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست وابسته به ریاست‌جمهوری ترکیه گفت: توجه شما را جلب می‌کنیم که ادعاهای مطرح شده در تعدادی از روایات درباره سلامت رئیس‌جمهوری، غیرواقعی، بی‌اساس و با هدف دستکاری افکار عمومی است.
برچسب ها: ترکیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها