به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۱۲۵۷۱

قتل عجیب مرد جوان به خاطر یک تصادف ساده

قتل عجیب مرد جوان به خاطر یک تصادف ساده
گروه حوادث:  شکایت زن جوانی در مورد قتل شوهرش منجر به دستگیری دو سرنشین یک خودرو پراید شد اما بازداشت‌شدگان افراد دیگری را قاتل معرفی می‌کنند.
 
به گزارش اعتمادآنلاین،اوایل هفته جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی شکایتی را در مورد قتل شوهرش مطرح کرد که رسیدگی به پرونده به بازپرس  وحید ناصری، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، سپرده شد. زن جوان از چهار نفر به اتهام قتل شوهرش شکایت کرد و به بازپرس ناصری گفت: هفته گذشته من و شوهرم برای خوردن فلافل از خانه خارج شدیم و با خودرو 206 خود به سمت هفت‌چنار تهران رفتیم. چیزی نمانده بود به مغازه فلافل‌فروشی برسیم که به خاطر فاصله کم خودر‌وها یک‌دفعه ماشین ما از پشت به یک پراید پارک‌شده خورد.

زن ادامه داد: همین اتفاق باعث شد درگیری لفظی و بعد هم دعوا شروع شود. سپس سرنشینان یک پراید دیگر به نفرات قبلی که در نزاع حضور داشتند ملحق شدند و دعوا در شرایطی ادامه یافت که چند نفری سر شوهر من ریخته بودند و او را حسابی کتک زدند. بعد که ماجرا با دخالت مردم تمام شد کتک‌هایی که شوهرم خورده بود باعث شد حالش بد بشود. در نهایت هم مجبور شد دکتر برود و درمان جدی را شروع کند، حتی به بیمارستان رفتیم، اما چند روز بعد در حالی که سعی کردیم درمان را کامل و دقیق انجام دهیم فوت شد.

این زن داغدار در نهایت گفت: از چهار سرنشین پراید دوم که با ما دعوا کردند، به اتهام قتل شکایت دارم و از سرنشینان پراید اول هم که دعوا را راه انداختند شکایت دارم. تا جایی که من متوجه شدم آنها هم را می‌شناختند.
با طرح این شکایت، بازپرس ویژه قتل دستور دستگیری سرنشینان هر دو خودرو را صادر کرد و پس از تحقیقات پلیسی سرنشینان خودرو اول که راننده و دو نفر دیگر بودند شناسایی و دستگیر شدند. اما سه متهم در تحقیقات گفتند: ما قبول داریم که در دعوا حضور داشتیم و کتک‌کاری کردیم،‌ اما سرنشینان خودرو دوم با ما نبودند و اصلاً آنها را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم چرا وارد دعوا شدند.

این در حالی است که خانواده مرد فوت‌شده با احتمال بالایی می‌گویند مهاجمان خودرو دوم با سرنشینان خودرو اول که درگیری را شروع کردند در ارتباط هستند و یکدیگر را می‌شناسند. بنابراین چهار سرنشین خودرو دوم تحت تعقیب قرار دارند تا حقیقت این پرونده روشن شود. همچنین جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا پس از معاینات دلیل اصلی مرگ مشخص شود.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها