به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۱۲۶۴۹

تور مجیدی برای صید ستاره پرسپولیس؟

تور مجیدی برای صید ستاره پرسپولیس؟
گروه ورزشی:برخی خبرها حاکی از آن است ستاره فصل گذشته پرسپولیس مورد توجه فرهاد مجیدی و باشگاه اماراتی اتحاد کلبا قرار گرفته است. فرهاد مجیدی به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است و گویا برای این کار چند بازیکن ایرانی را مدنظر دارد.
 
در حالی که گفته می‌شود مهدی قایدی یکی از خریدهای احتمالی مجیدی در تابستان است حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی اتحاد کلبا دست روی مهدی ترابی ستاره فصل گذشته پرسپولیس گذاشته است!
 
ترابی که سال گذشته قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد یک فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد و برای جدایی از پرسپولیس باید رضایت این باشگاه را جلب کند. البته به نظر می‌رسد او مثل سایر بازیکنان پرسپولیس، بندی برای فسخ در قراردادش گنجانده باشد.
 
مجیدی با توجه به شرایط خط حمله تیمش و ثبت ۳۲ گل در ۲۶ مسابقه در فصل گذشته، به دنبال استخدام یک مهاجم تمام‌کننده است و این احتمال وجود دارد در صورت ناامیدی از جذب ترابی سراغ جذب علی قلی‌زاده و شهریار مغانلو هم برود.یکی از بازیکنان تیم ملی که در تورنمنت کافا حضور داشت در گفت‌و‌گو با فوتبالی خبر پیشنهاد مجیدی به مهدی ترابی و علی قلی‌زاده را تایید کرده است!
مرجع : فوتبالی
برچسب ها: مهدی ترابی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها