به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۱۳۰۵۳
منچستر مدیون دخیاست

اسطوره یونایتد پشت داوید دخیا در آمد

اسطوره یونایتد پشت داوید دخیا در آمد
گروه ورزشی: دو روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد منچستریونایتد با اینکه پیش‌تر با دخیا به توافق رسیده و آماده امضای تمدید قراردادش بوده اما به شکلی ناگهانی به او اعلام کرده که برای تمدید باید با کاهش دستمزدش کنار بیاید.
1892775
این در حالی است که دخیا پیش از این با کاهش دستمزدش موافقت کرده بود ولی به نظر می‌رسد منچستریونایتد اعتقاد دارد این دروازه‌بان اسپانیایی در موضع ضعف است و می‌تواند موافقت او را برای کاهش بیشتر دستمزدش به دست بیاورد. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تن‌هاخ به استفاده از دخیا در درون دروازه راضی شده ولی مدیران باشگاه می‌گویند او باید با دستمزدی به مراتب کمتر از دستمزد فعلی‌اش بازی کند.
1890714
ریو فردیناند، کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه منچستریونایتد، در دفاع از هم‌تیمی قدیمی خود گفت: «من 12 سال برای یونایتد بازی کردم و داوید نیز الان 12 سال است که در عضویت یونایتد قرار دارد. او حتی یک ذره دردسر برای باشگاه ایجاد نکرده و هرگز باشگاه را بی‌اعتبار نکرده است. داوید یک حرفه‌ای استثنایی و یک فرد بزرگ است. او  از نظر من یکی از پسران خوب تاریخ یونایتد محسوب می‌شود.»

1891143
فردیناند ادامه داد: «من فکر می‌کنم منچستریونایتد باید از این موضوع درس بگیرد. آنها در گذشته با جدایی بازیکنان بزرگ اشتباهاتی داشتند. شما باید کمی درک و معقولیت داشته باشید. دخیا چند سال بهترین بازیکن تیم شناخته شده و جایزه بهترین گلر فصل را نیز برده است. یونایتد مدیون دخیاست؛ بازیکنی که مدت زیادی در آنجا بوده و اگر قرار است جدا شود، باید شرایط مناسبی برای او فراهم کرد نه اینکه او را به نوعی از باشگاه بیرون کنند. این رفتار مناسبی با یک بازیکن قدیمی نیست.»
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها