به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۱۵۳۳

عکسی از کارگردان «من روحانی هستم»!

گروه سياسي: کارگردان ناشناخته مستند من روحانی هستم در یکی از شبکه‌های اجتماعی وابسته به موسسه سازنده فیلم عکسی از خود منتشر کرده است، اما جالب اين است که اين عکس از پشت سر است!
سایت تدبیر و امید گزارش داد: پس از پیگیری رسانه ها و وقایع عجیبی که پیرو ساخت مستند غیر واقعی "من روحانی هستم" رخ داد و همچنان از کارگردان این مستند تنها یک نام به میان آمده است، یکی از شبکه های اجتماعی وابسته به تشکیلات سازنده فیلم من روحانی هستم تصویری را از یکی از پشت صحنه​های این فیلم منتشر کرده که در آن خانم به ظاهر کارگردان، در حال گوش دادن پاسخ زاکانی نماینده مجلس به سوال وی است! در ذیل این عکس که در صفحه منتسب به کارگردان این مستند منتشر شده آمده است: "دارم به دقت گوش میدم دکتر زاکانی جواب سوال رو کامل بدن".



گفتنی است چندی پیش رئیس جمهور پیرامون انتقادات ناجوانمردانه به دولت تدبیر و امید گفته بود: "منتقدان با شناسنامه خود حرف بزنند نه با نام ملت ایران". معصومه نبوی زنی است که گفته می‌شود کارگردان مستند من روحانی هستم است . از وی تا کنون به جز این تصویر هیچ اثر دیگری در رسانه‌ها بر جای نمانده است! برخي رسانه‌ها نيز نوشته‌اند اصولا چنين كارگرداني با اين مشخصات وجود خارجي ندارد!