به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۱۵۴۱۱

عجیب‌ترین مدل ترافیک، جاذبه گردشگری شد!

عجیب‌ترین مدل ترافیک، جاذبه گردشگری شد!
گروه فیلم: مشاهده شگفت‌انگیز ترافیک شتر‌ها در یک نقطه دیدنی نمادین در شمال غربی چین به یک هنجار جدید تبدیل شد.به گزارش فرارو، این ویدئوی دیدنی در شهر دان‌هوانگ در استان گانسو در تاریخ ۵ جولای فیلمبرداری شده است. گردشگران سوار بر شتر می‌روند و از میان زمین‌های موج‌دار کوه مینگشا و منطقه دیدنی دریاچه کرسنت عبور می‌کنند.
 
با تشدید گرمای تابستان، هجوم گردشگران به دان‌هوانگ هیچ نشانه‌ای از خنک شدن را نشان نمی‌دهد. تنها در ۵ جولای، شش جاذبه اصلی شهر از ۵۱۳۳۳ بازدیدکننده استقبال کردند.ژو بین، مسئول منطقه دیدنی کوه مینگشا و دریاچه کرسنت، بیان کرد که ترافیک شتر‌ها که قبلا فقط در تعطیلات طولانی رخ می‌داد، اکنون به یک اتفاق روزمره تبدیل شده است.
....
برای رسیدگی به این هجوم، امسال یک دروازه ورودی اضافی در شرق باز شده است تا گردشگران بتوانند به سرعت و بدون صف وارد منطقه دیدنی شوند و در نتیجه فشار وارده بر ورودی مرکزی کاهش یابد.علاوه بر این، از آنجایی که افزایش دما چالش‌هایی را ایجاد می‌کند، اقدامات خنک‌کننده مختلفی در تمامی جاذبه‌ها از جمله نصب دستگاه‌های مه پاش‌کننده اجرا شده است. تدارک وسایل نقلیه اضافی برای گشت و گذار و آلاچیق‌های سایه دار نیز برای اطمینان از بازدید راحت برای گردشگران ترتیب داده شده است.طبق گزارش ها، تا ۴ جولای، شش جاذبه مهم در این منطقه در مجموع ۲.۲۱۹۴ میلیون بازدید کننده در سال جاری داشته اند.
برچسب ها: گردشگری چین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها