به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۱۵۸۶۴

احکام قضایی شدید علیه دختران و زنان بی‌حجاب

احکام قضایی شدید علیه دختران و زنان بی‌حجاب
گروه جامعه: آزاده صمدی (بازیگر سرشناس سینما) به مدت شش ماه از استفاده از فضای مجازی به صورت مستقیم یا واسطه سایرین ممنوع می‌باشد. طبق این حکم، صمدی همچنین باید با مراجعه به مراکز رسمی روانشناسی نسبت به درمان بیماری شخصیت ضد اجتماعی به صورت هر دو هفته یکبار اقدام و گواهی سلامت خود را در پایان دوره درمان ارائه کند.

شستن میت به مدت یک ماه در غسالخانه تهران، جریمه یک زن به خاطر بی حجابی!
 رئیس شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری ۲ ورامین  یک زن را به دلیل بی‌حجابی به پرداخت ۳۱میلیون ریال بدل از ۲ماه حبس و یک ماه شستن میت در غسالخانه شهرستان تهران محکوم کرد. سید صادق حسینی، فعال رسانه ای نوشته است، رئیس شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری ۲ ورامین خانمی که در اقراراتش گفته: شاید موقع رانندگی روسری‌اش افتاده را به جرم بی‌حجابی به پرداخت ۳۱میلیون ریال بدل از ۲ماه حبس و یک ماه شستن میت در غسالخانه شهرستان تهران محکوم کرد.

یک پزشک به عنوان مجازات بى‌حجابى به نظافت کردن بیمارستان محکوم شد!
در همین حال، یک پزشک‌ جوان با حکم یک دادگاه، بدلیل بی‌حجابی هنگام رانندگی از اشتغال به کار طبابت محروم و ملزم به کار به عنوان نظافتچی شد!
 
چهار دختر نوجوان در رشت پس از انتشار ویدئوی رقص بازداشت شدند!

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان اعلام کرد که این دختران در منطقه گلسار «اقدام به حرکات نامتعارف، ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئون اسلامی کرده و تصاویر آنها در فضای مجازی با مضمون کشف حجاب سازمان‌یافته منتشر شده بود.» به گفته این مرکز، دختران نوجوان در کمتر از ۴۸ ساعت بازداشت شده‌اند. بر اساس این گزارش، دختران بازداشت‌شده اعلام کردند که «ماجرای کشف حجاب سازمان‌یافته از اساس کذب است و قصد شرکت در یک مراسم جشن تولد را داشتند که در زمان ثبت تصاویر از خود در خیابان، فردی ناشناس از داخل خانه اقدام به فیلمبرداری از حرکات آنها و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.»
برچسب ها: بی‌حجابی

مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۴:۵۴
این کشور به کجا داره میره ؟ چرا ساکتیم ؟ یعنی هر روز دارند تخم خشم و نفرت نسبت به دین و این کشور میکارن ، توی این همه مسئول یه نفر عاقل پیدا نمیشه ؟ حتی یک نفر ؟ مردم اگر فردا پرچمهای سیاه امام حسینو آتش زدن اعتراض نکنید هان ، دیگه این حکومت شورشو درآورده ، آخه یکی نیست به اینا بگه لامصبا دارید دینو نابود میکنید ، کشورو نابود کردید حالا به حساب دین برسید (434030)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۷:۰۶
چه ربطی به رئیسی داره؟! (434038)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۷:۴۳
آهان...داشتن قبل از مراسم تولد توی خیابون رقصشون رو با هم هماهنگ می کردن؟!!!! (434042)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۸:۳۴
حقوق بشر کجا میفروشن؟ (434044)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۹:۱۴
چقدر داریم شبیه طالبان میشیم (434051)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۰:۰۳
خب با این وضعیت دیگر قاضی کم می آید و همه باید فقط برای خانمهای بدون روسری حکم صادر کنند!
اینا چه احکامیه؟ باعث تاسف است که پزشک بشه نظافتچی و کلاً جامعه ی پزشکی را نا امید کنند و یا دیگری شستشوی میّت کنه و قس الهذا
حالا کاری میکنن که همین چند تا پزشک هم که مانده اند بروند😫 (434056)
حواسعلی اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۲:۳۰
والا چی بگم؟! حتما جناب قاضی شستن میت را مساوی با«مرده شور» میدانند!! (434071)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۲:۴۴
آخرین تلاش ها برای از بین بردن ته مانده اعتماد مردم. (434076)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۲
حجاب ما به خودمون ربط داره زنا خودشون اختیاردار یدنشونن هسچکس اجازه تعرض به حریم شخصیه ماهارا ندهره (434079)
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۷:۲۵
یک لحظه تردید نکنید. آقایان می دانند که اگر مردم در تصمیم شان تجدید نظر کنند و بخواهند در انتخابات شرکت کنند، آن وقت آقایان مجلس حداقلی و وزرای دولت ضدانقلابی رئیسی باید بروند دنبال یک کار دیگر. برای همین برای آزرده ساختن مردم و ایجاد قهر بین آن ها و صندوق ها حداکثر تلاش شان را می کنند. (434101)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۹:۲۱
راستی چه خبر از خاوری و حسین فریدون و اکبر طبری و بابک زنجانی و شهرام جزایری و نمایندگان مجلس شاسی بلند بگیر و شهردار قاتل تهران و بقیه اراذل و اوباش و 40 دزد بغداد آن شاالله که سالم باشند. و سایه شان مستدام. (434113)
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۰۷:۲۴
عاملان نهی از منکر خودتان بیشتر به روانشناس نیاز دارند (434144)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها