به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۲۰۵۴۹

نخستین واکنش محمد صلاح به پیشنهاد الاتحاد

نخستین واکنش محمد صلاح به پیشنهاد الاتحاد
گروه ورزشی:مدیربرنامه‌های محمد صلاح نسبت به پیشنهاد الاتحاد برای جذب ستاره مصری لیورپول واکنش نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که الریاضیة، بزرگترین روزنامه ورزشی عربستان در خبری مدعی شد که الاتحاد باب مذاکره با ستاره مصری لیورپول را باز کرده است. طبق ادعای منابع موثق، باشگاه سعودی حاضر شده است تا سالانه 90 میلیون یورو به این بازیکن بپردازد.

در تابستان داغی که سعودی ها موفق شدند ستاره های بزرگ و مطرحی را به آسیا بیاورند، انتقال محمد صلاح به الاتحاد می‌تواند یکی از بزرگترین و مهمترین انتقال‌های فوتبال این کشور لقب بگیرد تا او به دیگر بزرگان حاضر در خاورمیانه بپیوندد.پس از انتشار گسترده خبر پیشنهاد الاتحاد به محمد صلاح، فابریزیو رومانو، خبرنگار معروف دنیای نقل و انتقالات نیز در تماس با مدیربرنامه‌های ستاره مصری، احتمال ترکاندن یک بمب جدید از سوی عربستانی‌ها را رد کرد.

رامی عباس، ایجنت صلاح در مورد پیشنهاد هنگفت الاتحاد گفت: اگر امسال به جدایی از لیورپول فکر می‌کردیم، تابستان گذشته قرارداد را با این باشگاه تمدید نمی‌کردیم. محمد همچنان به لیورپول متعهد است.به نظر می‌رسد حداقل در مقطع کنونی، عربستانی‌ها نمی‌توانند رویای جذب صلاح را تعبیر کنند. این بازیکن به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر با لیورپول است و تیم بنزما و کانته باید به سراغ گزینه‌های دیگر برود.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها