به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۱۱۶۰۰

ستاره لیورپول هدف بعدی عربستانی‌ها

ستاره لیورپول هدف بعدی عربستانی‌ها
گروه ورزشی:از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان هدف بعدی تیم های عربستانی برای گسترش لیگ فوتبال این کشور یاد می شود.به گزارش ورزش سه،به عقیده حافظ المدلج که در سال‌های اخیر سمت‌هایی را در کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی داشته لیگ فوتبال این کشور فقط مقصد فوتبالیست هایی نیست که به پایان راه رسیده اند.
 
کریستیانو رونالدو زمستان سال گذشته منچستریونایتد را به مقصد النصر عربستان ترک کرد و در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی فصل جدید نیز شاهد حضور ستاره های سرشناس دیگری چون انگولو کانته و کریم بنزما در عربستان بودیم.المدلج در گفت و گو با AS گفت: "ما در شروع راه هستیم و از این به بعد تمام بازیکنانی که قابل انتقال هستند مورد توجه باشگاههای عربستانی خواهند بود نه فقط بازیکنان پا به سن گذاشته."

او در ادامه گفت: "ما فقط بازیکنان مسن را به خدمت نمی گیریم. برای مثال الهلال به تازگی با روبن نوس، بازیکن 26 ساله بارسلونا قرار داد بست و بنزما نیز چند ماه بعد از دریافت توپ طلا رئال مادرید را به مقصد الاتحاد ترک کرد و این باشگاه در حال حاضر با معضل انتخاب جانشین برای او مواجه است."

ما امیدوار به نهایی شدن انتقال برناردو سیلوا هستیم و باید کار روی انتقال محمد صلاح را نیز شروع کنیم. او در جهان عرب و فوتبال اروپا محبوبیت بالایی دارد. او هنوز رکوردها و اهدافی در لیورپول دارد که به آنها نرسیده است. به بنابریل اگر شرایط برای حضورش در مقطع فعلی نیز مهیا نباشد در آینده این بازیکن را به عربستان خواهیم آورد.

محمد صلاح سال گذشته قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کرد اما ناکامی این تیم در راهیابی به چمپیونزلیگ باعث شده تا حرف و حدیث هایی در خصوص ادامه همکاری او با سرخ پوشان مطرح شود. بحث حضور این بازیکن مصری در عربستان در حالی مطرح شده که FootMercato ماه گذشته مقصد احتمالی صلاح را لالیگا اعلام کرده بود. او در حال حاضر 65 میلیون یورو قیمت گذاری شده و با توجه به هزینه های سنگین انجام شده، به نظر نمی رسد که باشگاههای عربستانی مشکلی با این رقم بالا داشته باشند.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها