به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۲۰۵۵۰

هفته اول لیگ برتر زیر ذره‌بین دو کارشناس

هفته اول لیگ برتر زیر ذره‌بین دو کارشناس
گروه ورزشی: هفته‌اول لیگ‌برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که تعدادی از مربیان لیگ‌برتری به صورت دقیق بازی‌ها را دنبال می‌کنند و به تحلیل نتایج و عملکرد تیم‌ها پرداختند.به گزارش ورزش سه،-محسن خبیری دیدار دو تیم مس سونگون و پالایش نفت آبادان به شرح زیر مورد تحلیل و بررسی قرار داده است:

*اشتباه بزرگ مربی مس در نیمه‌اول
در شروع لیگ همیشه بازی اول به دلیل عدم شناخت و آنالیز از حریف سخت می‌شود و بیشتر شناخت و تحلیل در شرایط بازی اتفاق می افتد. بازی دو نیمه متفاوت از دو تیمی که نسبت به هم کاملا متفاوت بودند. تیم مس کاملا باتجربه و پخته، در مقابل تیمی که کاملا جوان و بی تجربه. در نیمه اول تیم بندرعباس نوع بازی بر مبنای دفاع و ضدحمله بود که به خوبی توانست از اشتباهات بازیکنان باتجربه مس استفاده کنند و خیلی جالب بود که بعد از دریافت یکی و دوگل حداقل ده دقیقه از بازی گذشته بود،کادرفنی مس می‌توانست با یک تایم اوت به موقع این مسئله را به بازیکنان‌شان گوشزد کنند که مجدد از این راه گل دریافت نکنند که بازیکنان مس مجدد به حریف این فرصت را داده (ضدحمله) و دوگل دیگر دریافت کردند.

*بندرعباسی‌ها تحلیل رفتند
اما در نیمه دوم تیم مس به بازی برگشت و بازیکنان باتجربه‌شان بازی را خوب مدیریت کرده و از عقب نشستن کامل حریف استفاده کردند و با استفاده از کارهای گروهی و ضعف در منطقه عمق دفاعی حریف فرصت های زیادی خلق کرده و به گلهای زیادی دست پیدا کنند. در مجموع به نظربنده تیم بندرعباس تمام توان و انرژی خود را درنیمه اول گذاشت ودر نیمه دوم تحلیل رفتند و همین باعث شد که اشتباهات فردی آنها بر اثر ازبین رفتن تمرکزشان بیشتر شود.

محسن خبیری
-در ادامه حمید بی‌غم از دیدار آنا صنعت‌قم و سن‌ایچ ساوه گفته است:
*بازی در قم همیشه دشوار است
تیم‌هایی که به قم رفته‌اند همیشه با مشکل مواجه شده‌اند. به دلایل مختلفی که نمونه‌اش سُر بودن کفپوش سالن است و از طرفی دیگر تماشاگران قمی به شدت تیم‌ها را با تشویق هایشان آزار می‌دهند. تیم آناصنعت با بازگرداندن دو ستاره فوتسال، عروجی و وفایی که تکنیک بالایی دارند و با توجه به فضای سالن هر تیمی را به شدت در لاک دفاعی فرو می‌برند که در بازی با سن‌ایچ همه چیز مشهود بود.

*درخشش وفایی و عروجی
سن‌ایچ در اول کار نتوانست تیم و بازیکنانش را به سالن و جو آن وفق بدهد و در همان لحظات ابتدایی شوک زده شد. از جهتی دیگر تیم آنا صنعت به سیستم 2-2 روی آورد تا فضا را برای عروجی و وفایی باز کند که این بازیکنان به راحتی با قدرت دریبلینگ خود فرصت سازی کنند. اما سن‌ایچی ها تمرکز خودشان را برای دفاع کردن گذاشتند که این برنامه برایشان کارساز نبود و ضربه خوردند.

*سن‌ایچی ها دیر به خودشان آمدند
نیمه دوم، سن‌ایچ نبض کار را دست گرفت و موقعیت‌های فراوانی را خلق کرد اما بد موقع گل چهارم را دریافت کردند و پس از اون روحیه و جنگندگی خودشون رو از دست دادند. به هر حال اول لیگ هستیم و بسیاری تاکتیک‌ها در تیم‌ها جا نیافتاده. اما در فوتسال ایران ابتدا تیم‌هایی موفق هستند که در لحظه‌ها از موقعیت‌های خود بهره ببرند. نکته‌ای که قمی ها به خوبی از پس اون برآمدند و به پیروزی رسیدند.
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها