به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۲۱۶۶۹
فتح لیگ قهرمانان در ومبلی

کین رویای بزرگش در بایرن را فاش کرد

کین رویای بزرگش در بایرن را فاش کرد
گروه ورزشی: صبح دیروز انتقال هری کین به بایرن مونیخ رسمی شد. او با قراردادی چهار ساله به ارزش 110 میلیون یورو تاتنهام را به مقصد بایرن ترک کرد و جالب اینکه دیشب برای این تیم در سوپرجام آلمان مقابل لایپزیش نیز به میدان رفت هرچند نتوانست مانع شکست 3-0 تیمش شود. او که در تاتنهام هرگز فاتح هیچ جامی نشد، امیدوار بود در اولین بازی با بایرن به یک عنوان قهرمانی برسد ولی موفق نشد.
1909157
مراسم معارفه کین امروز در باشگاه بایرن برگزار شد و او گفت: «پیوستن به بایرن تجربه فوق العاده‌ای است. در این مدت اتفاقات زیادی افتاد و اینجا در بایرن با بازیکنان جدید زیادی آشنا شدم. استقبال از من و خانواده ام به خصوص در بازی دیشب فوق العاده بود. خوشحالم که اینجا هستم و می‌خواهم کمک کنم بایرن به موفقیت‌های بیشتری برسد.»
کین در مورد اینکه چرا تاتنهام را ترک کرد، گفت: «همیشه می خواستم خودم را در بالاترین سطح به چالش بکشم. می خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم و هر سال برای قهرمانی رقابت کنم. به همین دلیل به بایرن آمدم که یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و به من فرصت خودنمایی و درخشش بیشتر خواهد داد.»
کین ادامه داد: «چند روز گذشته پرتنش و پراضطراب بود چون برای من این اولین انتقال بزرگ محسوب می‌شد. حالا فقط خوشحالم که اینجا هستم. برای تاتنهام چیزی جز بهترین ها را آرزو نمی کنم و البته برای دنیل لوی (رئیس باشگاه) نیز آرزوی بهترین‌ها را دارم، امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.»
1908921
کین در مورد بازی در بوندسلیگا: «من تمام زندگی ام را در انگلیس و در لیگ برتر گذرانده ام. باید با لیگ جدید و تیم‌های جدید سازگار شوم. تیم‌های بزرگی در لیگ آلمان وجود دارند. همه انتظار دارند بایرن قهرمان شود، اما همانطور که لایپزیش را دیدیم، حریفانی قدرتمند در بوندسلیگا حضور دارند و کار ما اصلا ساده نیست.»
کین در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی گفت: «هنوز راه زیادی باقی مانده است. اما این واقعیت که فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی خواهد بود، عالی است. البته که من اینجا هستم تا با بایرن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. چشم انداز بالابردن جام در لندن فوق العاده رویایی است ولی فعلا فاصله زیادی تا آن روز داریم.»
1908868
کین در مورد تصمیمش برای جدایی از تاتنهام گفت: «معلوم بود که تصمیم سختی است. من 19 سال در تاتنهام بودم و این باشگاه بخشی از قلب من است. احساس می‌کردم اکنون زمان مناسبی برای جدایی است. می‌خواهم عناوین مختلفی با بایرن کسب کنم. زمانی که بایرن با من تماس گرفت، می‌دانستم که باید به این چالش جدید پاسخ مثبت بدهم.»
کین در مورد شکست 7-2 تاتنهام برابر بایرن در سال 2019: «چه بازی؟ آن را به خاطر ندارم (می خندد). بازی سختی برای ما بود. یادم می‌آید یک پنالتی زدم. بایرن یکی از بهترین تیم‌های جهان است. اما آن بازی هیچ تاثیری بر تصمیم من نداشت. بایرن باشگاه بزرگی است و من خوشحالم که اینجا هستم.»
1908846
کین در مورد حمایت خانواده اش گفت: «همسرم کیت واقعا در این مورد حمایت کرد. او بهترین‌ها را برای من و فوتبال من می‌خواهد. او می‌خواهد که من بازی کنم و خوشحال باشم و به همین دلیل با هم این تصمیم بزرگ را گرفتیم.»
کین در مورد نقل مکان خانواده به مونیخ: «دو روز پیش در لندن نشسته بودم و نمی‌دانستیم قرار است اوضاع چگونه پیش برود. بچه ها احتمالا فکر می‌کنند که این یک تعطیلات است، اما حالا باید برایشان خوب توضیخ بدهم.»
کین در مورد رقم انتقالش گفت: «100 میلیون پول زیادی است. من این مسئولیت بزرگ را روی دوش خودم احساس می‌کنم. بایرن این پول را برای جذب من پرداخت کرده و باید به خوبی پاسخ اعتمادشان را بدهم.»
برچسب ها: هری کین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها