به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۸۶

احمدی: با این تیم فقط قهرمانی می‌خواهیم

احمدی: با این تیم فقط قهرمانی می‌خواهیم
گروه ورزشی:حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.به گزارش "ورزش سه"، حمید احمدی یکی از ستاره‌های باتجربه تیم مس سونگون در فصل جاری لیگ برتر فوتسال است. او در نیم فصل دوم فصل گذشته بعد از حضوری موفق در لیگ چین به مس برگشت و توانست دوباره به یکی از مهره‌های کارآمد تیم اسماعیل تقی پور تبدیل شود؛ اتفاقی که در فصل جدید هم شاهد تکرارش هستیم و احمدی طی سه هفته نخست لیگ با ارائه کم نقص سبک منحصربفرد خود تحسین همه را برانگیخته است.او که در جریان پیروزی 6-1 مقابل مقاومت گل اول مس سونگون را با یک شوت بسیار زیبا به ثمر رساند در مورد شرایط خود و تیمش با رسانه رسمی باشگاه صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

بولت مس رفسنجاناز پس هر کار سختی برمی‌آییم
شروع خوبی در فصل جدید داشتیم که بابت آن خدا را شاکرم. به عنوان مدعی عنوان قهرمانی انتظارات از ما بالاست و همه تیم‌ها مقابل مس با قدرت و انگیزه‌ای چند برابر بازی می‌کنند. این کارمان را سخت کرده ولی خوشبختانه تیمی داریم که می‌تواند از پس هر کار سختی بربیاید.

بولت مس رفسنجاندرخشش در سه هفته ابتدایی
مهم نتایجی است که می‌گیریم. تا الان که همه چیز خوب بوده و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. همه تلاشم را می‌کنم که در هر بازی بهترین باشم چون در تیمی بازی می‌کنم که همه بازیکنانش از جوان تا باتجربه‌اش ستاره هستند. با این تیم فقط هدف‌مان قهرمانی است.

بولت مس رفسنجانبا قهرمانی جواب حمایت هواداران را می‌دهیم
در بازی‌های خانگی امسال برخلاف پارسال که سالن سوت و کور بود جو بسیار پرشوری شاهد هستیم. واقعا لذتبخش است و از همه عزیزان که می‌آیند و دلگرممان می‌کنند ممنونم. هدف ما قهرمانی و شاد کردن دل آنهاست. برای این هدف همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و نتایجی کسب می‌کنیم که به یک قهرمانی شیرین منجر شود.

بولت مس رفسنجانحضور در تیم ملی
حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی خوشایند و باعث افتخار است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. فعلا همه تمرکزم را روی موفقیت تیم باشگاهی‌ام معطوف کرده‌ام و هر زمان که نیاز به حضور در تیم ملی باشد و از من دعوت شود با همه توان حاضر خواهم شد.
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها