به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۲۳۵۵۵

نکونام - مورایس به یاد کنفرانس جنجالی: لجن‌بازی!

نکونام - مورایس به یاد کنفرانس جنجالی: لجن‌بازی!
گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران در سومین بازی خود در فصل جدید با هدایت جواد نکونام در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود. دیداری حساس و تعیین کننده که می‌تواند عیار دو تیم مدعی قهرمانی را محک بزند.
یکی از نکات جالب این مسابقه، رقم خوردن سومین تقابل سرمربیان دو تیم خواهد بود. جایی که نکونام و مورایس پس از دو بازی که برای هر یک از آنها یک شکست و یک پیروزی به همراه داشت، برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا این بار در ورزشگاهی جدید، برگزارکننده مسابقه‌ای جدید باشند.
نکونام که سال گذشته در اصفهان مورایس را شکست داده بود و با گل دقیقه آخر پاتوسی یکی از شب‌های شیرین مربیگری خود را تجربه کرده بود، در بازی برگشت مقابل سپاهان با وجود یک نمایش فوق‌العاده شکست خورد تا کنفرانس خبری این مربی تحت تاثیر بازی قبلی آنها برابر پرسپولیس حسابی جنجالی شود.

1913740
فولادی‌ها که در اهواز مقابل پرسپولیس به برتری رسیده بودند، در پایان آن مسابقه شاهد صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر لجن خواندن بازی تیمشان بودند که این حرف‌ها اصلا به مذاق نکونام خوش نیامده بود.
همین اتفاق باعث شد این سرمربی پس از شکست برابر سپاهان که با حداقل موقعیت برای این تیم همراه بود و فولاد چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه نیازمند پیش رفته بود، از کوره در رفته و کنایه‌هایی متوجه گل محمدی و مورایس کند: «مربی محترم حریف به بازیکن می‌گوید بخواب روی زمین و وقت تلف کن و می‌شود باکلاس؛ اما بازیکن جواد نکونام که روی زمین بیفتد، می‌شود ضد فوتبال و لجن. امروز دیدید که سپاهان چه کار کرد. خنده‌دار بود. اتفاقاتی افتاد که دیدید؛ دائم روی زمین می‌خوابیدند. یک بطری آب به داخل زمین پرتاب کردند که کار اشتباهی هم بود اما از روی نیمکت و برای وقت تلف کردن، تیم را بیرون کشیدند. به بازیکنش می‌گفت بخواب و برانکارد می‌آمد و نمی‌گذاشتند بیرون برود. اگر من این کارها را بکنم، ضد فوتبال و مربی بد می‌شوم، اما اگر تیم‌های حریف انجام بدهند، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. لجن بازی؛ در فوتبال ایران همه تیم‌ها این کار را می‌کنند و هیچ مربی‌ای نمی‌تواند بگوید که اینطور نیست.»
حالا باید دید دو سرمربی در نشست خبری پس از بازی بزرگ فردا شب بعد از مشخص شدن نتیجه چه واکنشی خواهند داشت.
1913741
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها