به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۲۴۷۲

خودسرها به دنبال زورآزمایی‌ با دولت هستند

گروه سياسي: يك نماینده سابق مجلس لغو همایش سیدحسن خمینی در دانشگاه لرستان را وقیحانه و زشت دانست و افزود: متاسفانه افراطیون منتسب به جناح اصولگرا هستند و اصولگرایان باید نسبت به این افراد و اقدامات آنها تبری جویند.
علی اکبر اولیا در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص هجمه‌های اخیر افراطیون و گروه‌های خودسر نسبت به شخصیت‌های برجسته کشور گفت: کسانی که این اقدامات انجام می‌دهند عده‌ای از آنها واقعا دلواپس و نگران هستند و گروهی هم به خاطر از بین رفتن منافعشان این کارها را می‌کنند. وی درباره کسانی که از روی دلواپسی و دلسوزی فعالیت تخریبی را انجام می‌دهند، اظهار داشت: اگر این دوستان دلشان برای انقلاب می‌سوزد و فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند کاری را درست کنند، باید گفت که این اقدامات خلاف قانون اشتباه است و اثرش از هر چیز دیگری مخرب‌تر است چراکه همه باید در چارچوب قانون باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به این دسته از گروه‌های خودسر بیان کرد: کشور از مشکلات بسیاری رنج می‌برد که این مشکلات محصول مدیریت اشتباه هشت سال گذشته بود و با این خودسری و اقدامات خلاف قانون نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه مشکلی هم به مشکلات کشور افزود می‌شود.
نماینده یزد در مجلس هشتم با اشاره به فعالیت خودسرها در لغو برنامه‌ها و همایش‌ها تصریح کرد: من بیم این را دارم که فعالیت‌ها و تجمع‌های بی مجوز و غیرقانونی تبدیل به بدعت و رویه‌ای شود و کشور را به سمت هرج و مرج بکشند.
اولیا درباره گروه دیگری از خودسرها ابراز داشت: گروه دیگری از افراطیون، افرادی هستند که نامزدشان در انتخابات پیشین ریاست جمهوری توفیق نیافت و می‌خواهند با زورآزمایی‌ها مانع از کامیابی دولت شوند و از طرفی موجبات ناامیدی مردم را نیز از دولت فراهم کنند.

وی لغو همایش سیدحسن خمینی در دانشگاه لرستان را وقیحانه و زشت دانست و افزود: دولت باید قاطعانه دربرابر خودسرها و هر گروه بی‌شناسنامه‌ای بایستد، هرچند که این کار، کار بسیار سختی است اما آقای روحانی باید به عهدش با مردم پایبند بماند.
مرجع : ايلنا