به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۸۷۹

«ادریس البا» برنده نظرخواهی جیمزباندی

«ادریس البا» برنده نظرخواهی جیمزباندی
گروه فرهنگی:در یک نظرخواهی از طرفداران مجموعه جیمزباند، «ادریس البا» بیشترین رای را به خود اختصاص داد.به گزارش صبا، در این نظرخواهی بیش از هزار نفر از طرفداران مامور دوصفر هفت شرکت داشتند.از دوستداران فیلم‌های جیمزباندی خواسته شده بود که بازیگر بعدی مجموعه بلاک باستری جیمزباند را انتخاب کنند.

بیش از پنج هزار نفر از طرفداران این فرانچایز رای خود را برای برگزارکنندگان نظرخواهی فرستادند.به گفته برگزارکنندگان این رویداد، حضور این تعداد شرکت کننده حکایت از میزان علاقه و حساسیت دوستداران این مجموعه فیلم جاسوسی می‌کند.با آنکه برگزارکنندگان برنامه فقط خواهان نام نامزد احتمالی بودند، اما بسیاری از شرکت‌کنندگان دلایل خود برای این انتخاب را نیز ذکر کرده بودند.

بعد از اکران عمومی «وقت مردن نیست» و موفقیت مالی و انتقادی کلان آن، دانیل کریگ برای همیشه از بازی در نقش مامور دوصفر هفت کناره‌گیری کرد.سازندگان این فرانچایز هنوز بازیگر دیگری را جایگزین کریگ نکرده اند و می گویند مشغول مطالعه وضع موجود هستند.

از چند سال قبل این بحث در بین دوستداران جیمزباند شدت و قوت گرفت که باند بعدی سینما، می تواند یک بازیگر سیاه‌پوست باشد.آنها با تکیه به نگاه تازه سازندگان فیلم که طی سال‌های اخیر دست به احیای داستان این مجموعه پرفروش زده‌اند، می‌گویند این تغییر و دگرگونی را می‌توان به رنگ پوست کاراکتر باند هم تعمیم داد.

اشاره آنها به داستان کتاب‌های یان فلمینگ است که در آنها هیچ وقت اشاره به رنگ پوست جیمزباند نشده و می توان تصور کرد که او سیاه‌پوست هم باشد.رای طرفداران جیمزباند به البا در شرایطی است که خود بازیگر هم تمایل بسیار زیادی برای ایفای نقش مامور سازمان جاسوسی بریتانیای کبیر را دارد.

او قبل از این چندین بار در مصاحبه های و در جواب به پرسش درباره ایفای این نقش، تاکید کرده که علاقه فراوانی به دنیای جاسوسی جیمزباند دارد.حدود ۱۸ درصد از رای دهندگان به ادریس البا رای دادند. نفرات بعدی این رای گیری تام هاردی و هنری کاویل با حدود ۱۶ درصد رای هستند.

برگزارکنندگان این رای گیری به نکته جالبی اشاره می کنند که می‌تواند به نفع ادریس البا تمام شده و باعث شود تا به عنوان جیمزباند آینده سینما انتخاب شود.به گفته برگزار کنندگان، دانیل کریگ هم در رای قبلی که منجر به انتخاب نهایی‌اش برای ایفای نقش باند شد، دقیقا به اندازه ادریس البا رای آورده بود.

اگر البا برای نقش جیمزباند انتخاب شود، طی یک دهه آینده حداقل در چهار فیلم جیمزباندی ظاهر خواهد شد. تماشاگران سینما و تلویزیون او را بیش از هر چیز، به واسطه مجموعه پربیننده پلیسی و هیجانی «لوتر» می‌شناسند، که مدتی قبل نسخه سینمایی آن هم ساخته و پخش شد.
برچسب ها: ادریس آلبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها