به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۲۰۹

کابوس جدی شد: صلاح همین هفته می‌رود!

کابوس جدی شد: صلاح همین هفته می‌رود!
گروه ورزشی: لیورپول در طول چند روز اخیر بارها اعلام کرده که هیچ تصمیمی برای فروش صلاح در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی ندارد و حاضر به مذاکره نیست. 

حتی یورگن کلوپ هم پیش از پیروزی 1-2 برابر نیوکسل در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بر این موضوع باشگاه لیورپول تاکید کرد تا نشان دهد که پیشنهاد هنگفت باشگاه الاتحاد آنها را وسوسه نکرده است. 

اما این اظهارات باعث نشده که این باشگاه عربستانی از تلاش برای به خدمت گرفتن این ستاره مصری دست بکشد و آنها همچنین در تلاش هستند تا او را هرچه زودتر به لیگ این کشور منتقل کنند. 

حالا فیورتوفت هم با انتشار پستی بیش از پیش به این شایعات دامن زده است. او در این باره در توییترش نوشت: «می‌دانم کاملا محتمل است که صلاح همین هفته لیورپول را ترک کند. پولی که به این بازیکن و به این باشگاه پیشنهاد شده باورنکردنی است. 

این واقعیت که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در عربستان در تاریخ هفتم سپتامبر بسته خواهد شد، باعث می‌شود که شرایط برای باشگاه لیورپول بیش از پیش پیچیده و دشوار شود.»

هرچند اشتباهی که او مرتکب شده این است که پنجره تابستانی عربستان در تاریخ 20 سپتامبر بسته خواهد شد و این موضوع نگرانی‌های بسیاری را هم برای باشگاه‌های اروپایی به همراه داشته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها