به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۸۲۶

حمایت از کلینزمن، سون علیه ستاره‌های کره!

حمایت از کلینزمن، سون علیه ستاره‌های کره!
گروه ورزشی:سون هیونگ مین بعد از پنجمین بازی بدون پیروزی: پیراهن ملی چیزی همیشگی نیست، شما باید با احساسات خاص وارد زمین شوید.به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان کره بعد از درخشش در لیگ برتر با پیراهن تاتنهام، نتوانست نمایش موردانتظار را با پیراهن ملی ارائه کند. آنها با هدایت سرمربی جدید هنوز نتوانسته‌اند بردی را کسب کنند و این موضوع فشار مضاعفی را روی سون هیونگ مین به وجود آورده است.

او در مورد تساوی مقابل ولز عنوان کرد: فکر می‌کنم چیزهای زیادی برای یادگیری در این بازی وجود داشت و تیم ما نکات زیادی داشت که باید بهبود پیدا کند. اگر یک تیم اروپایی بخواهد دفاع کند، شکستن آن خط دفاعی برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.سون با اشاره به عدم کسب پیروزی با هدایت کلینزمن اظهار داشت: هواداران انتظار نتیجه دارند و ما هم دوست داریم این را کسب کنیم. اما به هر حال من فکر می‌کنم تیممان بهتر خواهد شد، پیشرفت آهسته بسیار مهمتر از نتایج مقطعی است.

ستاره کره با اشاره به نمایش انتقادبرانگیز این تیم گفت: امیدوارم بازیکنان هم بدانند که فرصت حضور در تیم ملی امری بدیهی و همیشگی نیست. ورزش فوتبال کاملا سرد است و همه چیز می‌تواند از دست برود. تیم ملی جایی است که همه آرزوی آن را دارند. شما باید با کمی احساسات خاص وارد ورزشگاه شوید.وی افزود: از آنجایی که بازیهای مهمی (مقدماتی جام جهانی) از نوامبر آغاز می شود، هواداران چاره ای جز فکر کردن به نتایج ندارند و من به عنوان یک هوادار فوتبال می‌توانم همدردی کنم. با این حال لطفا بی حوصله نباشید و کمی بیشتر صبر کنید.

سون هیونگ مین در پاسخ به درخواستها برای اخراج یورگن کلینزمن صراحتا عنوان کرد: از منظر یک بازیکن، من فکر می‌کنم که هواداران و مسئولان باید بیشتر به این فکر کنند که چگونه تیم را محکم‌تر و منسجم‌تر کنند تا آن درخواست ها... به عنوان فردی که مدت زیادی در تیم ملی حضور داشته ام، موقعیت هواداران را درک می کنم. من فکر نمی‌کنم سرمربی همیشه درست می‌گوید و همچنین فکر نمی‌کنم همیشه حق با طرفداران باشد.
برچسب ها: یورگن کلینزمن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها