به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۲۷۵۱۷

مدافع استقلال، هم‌تیمی جدید مهدی طارمی

مدافع استقلال، هم‌تیمی جدید مهدی طارمی
گروه ورزشی:مدافع استقلال در بازگشت به تیم ملی با انگیزه به کار خود ادامه می دهد و امیدوار به حضور دوباره در ترکیب ایران است.به گزارش ورزش سه، محمدحسین مرادمند با گذشت حدود دو سال از آخرین حضور در اردوی تیم ملی، بار دیگر پیراهن ایران را برتن کرد. مدافع استقلال که سختی های فراوانی را تحمل کرد تا دوباره به تیم ملی دعوت شود، بی شک فرصتی که قلعه نویی در اختیارش گذاشته را از دست نمی دهد.
 
مرادمند که در تمرین عصر دوشنبه تیم ملی با کاور سبز به عنوان هم تیمی مهدی طارمی و سایر ستاره ها کارش را جلو برد، روحیه بالایی از خود به نمایش گذاشته است.او که روند صعودی خود را از آخرین بازی های فصل گذشته استقلال شروع کرد، در هفته های ابتدایی لیگ بیست و سوم هم نمایش خوبی داشت و در نهایت سرمربی تیم ملی را برآن داشت تا یکی از مدعوین باشد.
 
مرادمند در آخرین تمرین تیم ملی قبل از مصاف با آنگولا کاور تیمی را برتن کرد که به نظر می رسد در این بازی دوستانه به صورت فیکس به میدان می روند. با این تفاسیر او شانس بالایی برای بازی کردن در ترکیب اصلی ایران دارد و اگر این اتفاق بیفتد، بدون تردید از آن برای روزهای بهتر در آینده استفاده خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها