به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۷۵۲۵

«راهبه»‌ها در صدر جدول گیشه

«راهبه»‌ها در صدر جدول گیشه
گروه فرهنگی:دومین قسمت درام ترسناک و دلهره‌آور «راهبه» صدرنشین جدول هفتگی سینماهای آمریکای شمالی شد.به گزارش صبا، این فیلم با افتتاحیه ۳۲ و ۵۰۰ میلیون دلاری، این مقام را از آن خود کرد. «راهبه۲» بخشی از دنیای مجموعه فیلم موفق و ترسناک «احضار» است که کاراکترهای خاص خود را دارد.فیلم با هزینه تولید ۳۸ میلیون دلاری، از جمله کارهای موفق و پولساز شرکت فیلمسازی نیولاین به حساب می‌آید.

داستان فیلم بار دیگر دو خواهر راهبه‌ای را دنبال می‌کند که در مکان فعالیت خود، با رخدادهایی ترسناک و پیچیده روبرو می‌شوند.تایسا فارمینگ و بانی آرسون دوباره در قالب این دو خواهر ظاهر شده‌اند و مایکل چاوز کارگردان فیلم است.تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای «راهبه۲» پیش‌بینی افتتاحیه‌ای بالای ۴۰ میلیون دلار می‌کردند اما افتتاحیه قسمت دوم نتوانست توقعات و انتظارات را برآورده کند، زیرا قسمت اول در سال ۲۰۱۸ با افتتاحیه‌ای ۵۳ میلیون دلاری نمایش خود را آغاز کرده بود.

«اکولایزر۲» صدرنشین هفته قبل جدول گیشه، با فروش ۱۲ میلیونی خود به ردیف دوم جدول رانده شد.این درام دلهره‌آور علمی تخیلی بعد از ۱۰ روز اکران عمومی، به فروش کلی ۶۲ میلیون دلاری دست پیدا کرده که البته مورد رضایت تهیه‌کنندگانش نیست.سومین فیلم جدول، دومین فیلم جدیدی است که طی تعطیلات آخر هفته به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت.سومین قسمت کمدی خانوادگی «عروسی پرریخت و پاش من» با افتتاحیه‌ای ۱۰ میلیون دلاری، این کرسی را از آن خود کرد.

در داستان قسمت تازه، اعضای خانواده پرجمعیت کاراکتر اصلی ماجرا راهی یونان می‌شوند تا دیداری تازه با اعضای فامیل داشته باشند.چهارمین فیلم جدول هم یک کار جدید است. «جوان/ سرباز» با بازی شاهرخ‌خان از کشور هند، با افتتاحیه بسیار خوب ۶ میلیون دلاری در این ردیف نشست.

«باربی» با فروشی کمتر از ۶ میلیون دلار به ردیف پنجم جدول رضایت داد. فروش کلی این کمدی اکنون به رقم ۶۲۱ میلیون دلار رسیده است.اکشن ابرقهرمانانه «بلو بیتل» هم نزدیک ۴ میلیون دلار فروش کرد تا ردیف ششم جدول را بگیرد و فروش کلی خود را به ۶۴ میلیون برساند.

درام ورزشی «گران توریسمو» بالای ۳ میلیون دلار فروش کرد و در ردیف هفتم جدول جای گرفت. فروش کلی ۳۶ میلیونی فیلم، رضایت خاطر سازندگانش را فراهم نکرده است.«اپنهایمر» هم ۳ میلیون فروش کرد و روی کرسی هشتم جدول جای گرفت. این درام زندگینامه‌ای تاکنون در آمریکای شمالی ۳۱۵ میلیون دلار فروش کرده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها