به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۲۷۷۶۳

این ۶ ستاره حق بازی برای سپاهان را ندارند

این ۶ ستاره حق بازی برای سپاهان را ندارند
گروه ورزشی: با اعلام کمیته انضباطی ۶ ستاره این تیم تا زمان اصلاح قراردادهایشان حق بازی کردن برای این تیم را ندارند.به گزارش ورزش سه، شوک شبانه کمیته انضباطی به باشگاه سپاهان به کسر ۴ امتیاز و جریمه ۴۰ میلیارد تومانی خلاصه نمی شود؛ آنها حالا با یک بحران بزرگ دیگر مواجه اند و باید طبق حکم کمیته انضباطی قرارداد ۶ ستاره خود که موارد قانونی در آن رعایت نشده را اصلاح کنند.
 
در حکم کمیته انضباطی به صورت صریح نام پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا شکاری، رضا اسدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی برده و اعلام شده که بندهای قرارداد آنها قانونی نیست.نکته قابل توجه این است که کمیته انضباطی اعلام کرده تا زمانی که قرارداد این 6 بازیکن اصلاح نشود، آنها حق بازی کردن برای سپاهان را ندارند. در این بخش از حکم نوشته شده است: «بدیهی است در صورت عدم اصلاح قراردادها ، استفاده از بازیکنان مورد گزارش توسط باشگاه مجاز نخواهد بود.»

بی شک غیبت 6 بازیکن که جزو نفرات اصلی سپاهان به شمار می روند در ترکیب این تیم مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد. حالا همه منتظر واکنش سپاهانی ها هستند. آیا آنها قرارداد 6 بازیکن خود را اصلاح می کنند یا اینکه اتفاقات دیگری در راه است؟
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها