به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۲۸۷۰۲

جانی دپ: تا ابد مدیون«Dior» خواهم بود

جانی دپ: تا ابد مدیون«Dior» خواهم بود
گروه فرهنگی: جانی دپ می‌گوید احساس می‌کند برای همیشه مدیون «دیور» است.«جانی دپ» می‌گوید «دیور» در سخت‌ترین دوران زندگی‌اش وقتی همسر سابقش «امبر هرد» او را به خشونت خانگی متهم کرد «لحظه‌ای» از او رویگردان نشد.دپ در مصاحبه با «مورنینگ پست» گفته: «هر ثانیه در کنار من بودند، و این مسئولیت من را بیشتر می‌کند: آن‌ها به من اعتماد کردند، به من باور داشتند، و ادامه دادند.»

دپ پس از شکست در دادگاه لندن از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) و «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) اخراج شد. دپ اشاره می‌کند که از حمایت برند «دیور» تحت تأثیر قرار گرفته است: «هیچ‌کس حاضر نیست چنین کند، و حالا که دیور این کار را کرده باید از تک تک افرادی که در این تصمیم‌گیری در اعتماد و ماندن در کنار من در تمام طول مسیر از پایین تا بالا و بالعکس نقش داشتند تشکر کنم. تا ابد مدیونشان خواهم بود، تا ابد حامی آن‌ها خواهم بود.»

دپ از سال ۲۰۱۵ سفیر دیور است و بهار گذشته یک قرارداد سه ساله ۲۰ میلیون دلاری امضاء کرد و رکورد قرارداد ۱۲ میلیون دلاری «رابرت پتینسون» به عنوان سخنگوی این کمپانی برای عطر دیور اوم (Dior Homme) و قرارداد ۷ میلیون دلاری «برد پیت» برای شنل نومرو ۵ (Chanel No. ۵) را شکست.
مرجع : اکران‌نیوز
برچسب ها: جانی دپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها