به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۲۹۶۰۵

۵ گزینه جذاب برای الهلال، از زیدان تا پاتر

۵ گزینه جذاب برای الهلال، از زیدان تا پاتر
گروه ورزشی: در حالی که هواداران الهلال خواهان برکناری سرمربی پرتغالی هستند، لیستی از ۵ سرمربی در رسانه‌های عربی دست به دست می‌شود.به گزارش ورزش سه،لوپتگی سرمربی اسپانیایی تابستان گذشته اولین هدف مدیریت باشگاه الهلال بود، اما ولورهمپتون حاضر نشد به راحتی او را کنار بگذارد، علاوه بر این که سرمربی اسپانیایی از ایده لیگ عربستان متقاعد نشده بود. اما ممکن است همه چیز در حال حاضر تغییر کرده باشد. ولورهمپتون دو روز مانده به شروع فصل انگلیس و به دلیل اختلاف نظر در سیاست بازار نقل و انتقالات، با سرمربی اسپانیایی برای فسخ قراردادش به توافق رسید. الهلال اکنون می‌تواند با این مربی که هیچ سمتی در فوتبال ندارد، مذاکره کند.

در این لیست مارکو سیلوا سرمربی پرتغالی فولام وجود دارد، این سرمربی پرتغالی در قرارداد خود بند آزادسازی ۴.۵ میلیون پوندی دارد که الهلال می‌تواند هر لحظه آن را فعال کند.سرمربی پرتغالی تابستان گذشته با تایید دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه الاهلی عربستان گفت: بله، پیشنهاد رسمی جدیدی از الاهلی روی میز دارم. الاهلی پیشنهاد مالی ۴۵ میلیون پوند در سال داد تا مربی را متقاعد کند که بیاید، اما پرتغالی این پیشنهاد را رد کرد.

گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی سابق برایتون و چلسی، یکی از برجسته‌ترین مربیان لیگ برتر انگلیس در پنج سال گذشته به حساب می‌آید، اما تجربه او با چلسی به دلایل زیادی موفقیت آمیز نبود.این نام ممکن است برای باشگاه الهلال وسوسه انگیز باشد، زیرا ایده‌هایی شبیه به میراث باشگاه "الهلال" دارد که متکی بر فوتبال سرگرم کننده است که هواداران "الهلال" دائماً آن را می‌خواهند. مربی انگلیسی در حال حاضر بدون هیچ قراردادی در دسترس است.

کیکه ستین سرمربی اسپانیایی یکی از مطرح‌ترین گزینه‌هایی است که ایده‌ها و سبک الهلال را می‌تواند اجرا ‌کند، چرا که این مربی در حال حاضر پس از برکناری از سرمربیگری ویارئال، بدون تیم است. نام کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، پیش از این در لیست باشگاه الشباب عربستان بود اما مذاکرات به توافق نهایی نرسید.

نام زین الدین زیدان مربی مشهور فرانسوی در این لیست وجود دارد، زیرا او در حال حاضر از زمان جدایی‌اش از رئال مادرید، با هیچ باشگاهی همکاری نکرده است.برخی منابع در فرانسه حاکی از آن است که این مربی چندین فرصت در لیگ برتر انگلیس را به دلیل محدودیت زبانی رد کرده و بدون شک در صورت مطرح شدن این موضوع در میز مذاکره، سرمربی در این زمینه بسیار محتاط خواهد بود.
برچسب ها: الهلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها