به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۳۱۱۱۶

هشدار یک عضو شورای نگهبان به ناظران انتخاباتی 

هشدار یک عضو شورای نگهبان به ناظران انتخاباتی 
گروه سیاسی: پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان نوشت: در پیام آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و عضو فقهای شورای نگهبان خطاب به شرکت‌کنندگان در اولین همایش دو روزه اعضای هیات‌های نظارت استانی سراسر کشور آمده است: در این جهان پرتلاطم و با قدرت‌های زورمدار که تمام تلاش آن‌ها بهره‌کشی از ملت‌ها و در زنجیر کشیدن کشورهاست، طلوع باشکوه انقلاب اسلامی، سامان یافتن جمهوری اسلامی، شکوفایی و رشد روزافزون آن و تاثیرگذاری آن تا کرانه‌های دور، همه قلدران و زیاده‌خواهان جهان را به واکنش‌های پیاپی و توطئه‌های فراگیر و بی‌رحمانه واداشته است که یکی از اهرم‌های خنثی‌کننده آن‌ها حضور آگاهانه و موثر مردم در صحنه‌های مختلف و از مهم‌ترین آن‌ها انتخابات است.
آیت‌الله مدرسی‌یزدی با بیان اینکه وقتی مردم در انتخابات آگاهانه و با اطمینان حاضر شوند، بهترین پیروزی برای ملت و سخت‌ترین شکست برای دشمنان است، ابراز داشت: بهترین راه برای رسیدن به این هدف، عملکرد مطلوب همه نهادها و مسئولان و انجام وظایف قانونی و شرعی خود است. شورای نگهبان و هیات‌های نظارت برآمده از آن، چنانکه واضح است نقش محوری در این راستا به عهده دارند.
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات خطاب به شرکت‌کنندگان در این همایش تاکید کرد: شما عزیزانی که به عنوان اعضای هیات‌های نظارت انتخاب شده‌اید، بار امانت بزرگی به دوش می‌کشید. بخش مهمی از اطمینان مردم و نظام در گرو عملکرد شماست. در تکریم و افتخار شما همین بس که از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آمده است: «المؤمن من ائتمنه المؤمنون علی اموالهم و امورهم؛ مومن کسی است که مومنین او را بر اموال و امورشان امین قرار دهند.»
این عضو فقیه شورای نگهبان در پایان اظهار کرد: از خداوند متعال عاجزانه درخواست می‌کنم به همه، توفیق انجام وظیفه را به بهترین وجه عنایت فرموده تا بتوانیم اهداف امام راحل اعلی الله مقامه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی و شهدای گرانقدر را عملی کرده و قلب مبارک امام عصر (عج) را شاد و دشمنان این ملت بزرگ ولایی را بیش از پیش مایوس کنیم.
برچسب ها: شورای نگهبان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها