به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۳۱۴۷۲

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد
گروه ورزشی:ژوزه مورایس در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا با وجود نبرد در مقابل یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های قاره کهن به دنبال کسب ٣ امتیاز است.به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان امروز از ساعت ١٩:٣٠ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اولین میزبانی آسیایی خود را پس از سال‌ها انجام می‌دهد و این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان مورایس پس از ۴ هفته ابتدایی که در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کردند، در اولین مسابقه آسیایی در اربیل عراق مقابل نیروی هوایی در ثانیه‌های پایانی مسابقه پیروزی را با تساوی عوض کردند.  

با وجود اینکه الاتحاد با حضور ستاره‌هایی نظیر رومارینهو، کانته، لوئیس، کورونادو و حمدالله عبدالرزاق به اصفهان سفر کرده و برای پیروزی به مصاف با سپاهان وارد می‌شود، اما مورایس هم با تمام قدرت به دنبال کسب ٣ امتیاز است. با این وصف پیام نیازمند مثل همیشه در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت، اما در قلب خط دفاعی سپاهان شاهد تغییر بزرگی خواهیم بود و به احتمال فراوان سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی جانشین نیلسون جونیور برزیلی خواهد شد. در سمت چپ و راست خط دفاعی سپاهان شاهد تغییری نخواهیم بود و رامین و میلاد مثل همیشه نفرات اصلی خواهند بود.

در خط میانی سپاهان در فصل جدید که با حضور ۴ بازیکن شکل می‌گیرد، شاهد حضور محمد کریمی و محمد قربانی به عنوان دو هافبک دفاعی خواهیم بود و یک خط جلوتر از آنها هم فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست و محمدجواد حسین‌نژاد به عنوان وینگر چپ بازی خواهند کرد. درنهایت رضا اسدی و شهریار مغانلو دو مهاجم تیم در سیستم ٢-۴-۴ خواهند بود که در فصل جدید با اضافه شدن رضا اسدی به ترکیب سپاهان مورد توجه مورایس قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد:
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد کریمی (کاپیتان)، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی و شهریار مغانلو.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها