به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۲۹۶

دکتر فرانکشتاین دل تورو فصل بهار کلید می‌خورد

دکتر فرانکشتاین دل تورو فصل بهار کلید می‌خورد
گروه فرهنگی:گیرمو دل تورو می‌گوید که از ساخت نسخه تازه‌ای از «دکتر فرانکشتاین» منصرف نشده است و حتما آن را کارگردانی خواهد کرد.به گزارش صبا،گیرمو دل تورو هنرمند مکزیکی‌تبار قصد دارد، کلید فیلمبرداری کار تازه‌اش یعنی «دکتر فرانکشتاین» را فصل بهار سال جدید میلادی بزند.
 
با وجود اعتصاب بازیگران هالیوودی طی چند ماه اخیر، دل تورو امیدوار است بازیگران تا شروع سال جدید میلادی با کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی به مصالحه برسند و از اعتصاب بیرون بیایند. به همین دلیل، او از حالا ماه ژانویه و فوریه را به عنوان زمان شروع کار جدیدش اعلام کرده است.

دل تورو برای نقش‌های اصلی «دکتر فرانکشتاین» خود هنرمندانی چون اسکار آیزاک، میا گاث اندرو گارفیلد را انتخاب کرده است. هنوز معلوم نیست نقش فرانکشتاین فیلم او را کدام بازیگر به عهده خواهد گرفت و داستان فیلم قصد دارد کدام بخش از زندگی این کاراکتر نفرین شده تاریخ سینما را تعریف کند.

فیلمنامه فیلم را خود دل تورو آماده فیلمبرداری می‌کند. او اعلام کرده است که با درام ترسناک خود قصد دارد نگاه تازه و متفاوتی به داستان زندگی «دکتر فرانکشتاین» بیندازد.هنوز مشخص نیست دل تورو این فیلم را برای کمپانی یونیورسال کارگردانی می‌کند یا تهیه‌کنندگانش کسان دیگری هستند.

کمپانی یونیورسال مالک حقوق سینمایی تعدادی از داستان‌های کلاسیک ترسناک تاریخ سینما و از جمله فرانکشتاین است.پروژه جدید این فیلمساز اسپانیایی زبان در حالی به جلو می‌رود که تلاش‌های کمپانی یونیورسال برای تولید نسخه‌های تازه‌ای از درام ترسناک کلاسیکش با شکست مالی در جدول گیشه نمایش همراه شده است.
دل تورو از سوی منتقدان سینمایی به عنوان فیلمسازی معرفی و شناخته می‌شود که علاقه فراوانی به کار در ژانر ترس و دلهره دارد. با این حال، دل تورو فضای ترسناک فیلم‌هایش را با رمز و راز و فانتزی ادغام کرده است و نوع تازه‌ای از تصویرسازی را ارائه می‌کند.فیلم‌های دل تورو معمولا موردپسند اعضای آکادمی اسکار است و نامزد دریافت جوایز مهم این مراسم سینمایی می‌شوند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها