به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۲۵۶۷

قیمت انواع لپ تاپ اپل در بازار/جدول

قیمت انواع لپ تاپ اپل در بازار/جدول
گروه اقتصادی:در این مطلب به بررسی قیمت انواع الترابوک می‌پردازیم.اولترابوک‌ها نوعی لپ‌تاپ نازک (با ضخامت کمتر از ۲۰ میلی‌متر) و سبک بوده و هدف از ساخت آن‌ها، دست‌یابی به کالایی با قیمت کم و کارایی بالا می‌باشد. کسی که این کالا را رواج داده، کسی نیست جز اینتل و تصمیم دارد کامپیوتر بعدی شما اولترا بوک باشد.
 
به گزارش اقتصادآنلاین، اولترابوک‌ها به واسطه‌ی پردازنده‌های کم مصرف سندی بریج اینتل، کارت گرافیک‌های داخلی مجتمع اینتل، SSD به عنوان درایو دائم، و تمرکز بر روی طراحی و نمای بیرونیشان شناخته می‌شوند. اگر هریک از ویژگی‌های مذکور شما را یاد مک‌بوک ایر اپل می‌اندازد، پس درست فکر کرده‌اید، زیرا اکثر اولترابوک‌ها از نظر بسیاری از فاکتور‌ها از جمله وزن و طراحی به تقلید از مک‌بوک طراحی می‌شوند و همچنین با ساخت آن‌ها سعی می‌شود تا با تبلت‌های مبتنی بر ARM رقابت شود.
 
علاوه بر آنچه گفته شد، اصطلاح “اولترابوک” یک اصطلاح تجاری است که کلاس جدیدی از لپ‌تاپ‌های اینتل را توصیف می‌کند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا قیمتی زیر ۱۰۰۰دلار داشته باشند بدون اینکه کیفیت و عملکرد قربانی قیمت پایین شود. از طرف دیگر، نازک بودن اولترابوک‌ها، می‌تواند کم شدن پورت‌ها را به دنبال داشته باشد و ممکن است بسیاری از تجهیزاتی که لپ‌تاپ‌های معمولی و گران قیمت دارند، اولترابوک‌ها نداشته باشند. مثلا DVD رایتر، پورت‌های USB متعدد، HDMI، پورت‌های اترنت یا هر پورت اضافی دیگر که شما انتظار دارید لپ‌تاپ‌های ویندوزی آن‌ها را داشته باشند.

در بازار قیمت لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی اپل مدل MacBook Air MGN ۶۳، ۲۰۲۰ LLA مبلغ ۴۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت لپ تاپ ۱۴.۲ اینچی اپل مدل ۲۰۲۳ MacBook Pro MPHG ۳ مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان است.مت‌نهای درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.
قیمت انواع لپ تاپ اپل
برچسب ها: قیمت لپ تاپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها