به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۳۲۶۳۷
هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال؛

شکست سایپا برابر خلیج فارس ماهشهر

گروه ورزشی: رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امروز پیگیری شد و خلیج فارس ماهشهر با برتری مقابل سایپا توانست خود را از قعر جدول جدا کند.
شکست سایپا برابر خلیج فارس ماهشهر
به گزارش مهر، مسابقات هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد و تیم‌های، مس شهر بابک، خیبر خرم آباد و خلیج فارس ماهشهر موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.
تیم‌های فوتبال آریو اسلامشهر و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵:۴۵ و در نخستین دیدار به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه آریو با ۹ امتیاز در مکان هشتم و پارس جنوبی جم با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند.
در دیگر بازی امروز، تیم دریا بابل میزبان مس کرمان بود که تا لحظات پایانی با تک گل سینا خادم پور در دقیقه ۴۴ از حریف خود پیش بود اما در دقیقه ۶+۹۰ توسط علی وزیری پناه گل تساوی را دریافت کرد و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. بابلی‌ها با تک امتیاز این دیدار ۳ امتیازی شدند و در رده هفدهم جدول باقی ماندند و مس کرمان نیز با ۵ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.
تیم مس شهر بابک نیز که تا قبل از برگزاری این دیدار ۴ امتیازی بود مقابل مس سونگون قرار گرفت و در دقیقه ۷۰ موفق شد توسط ساسان حسینی به گل دست یابد و با کسب سه امتیاز این دیدار ۷ امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول قرار گرفت. مس سونگون نیز با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.
خیبر خرم آباد هم با تک گل حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۴۵، مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یافت. خیبری‌ها با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و در مکان سوم جدول ایستادند تیم نفت مسجد سلیمان هم با ۸ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت. اما در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، خلیج فارس ماهشهر که در انتهای جدول قرار داشت، میزبان سایپا بود و با ۲ گل موفق شد صدرنشین لیگ دسته یک را شکست دهد و با ۵ امتیاز تا رده چهاردهم جدول صعود کرد. سایپاهم به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو اردکان با ۱۳ امتیاز صدرنشین باقی ماند.
در آخرین دیدار این هفته، فردا تیم‌های فجرسپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوهبه مصاف هم خواهند رفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها