به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۳۳۴۳۸

همکاری مجدد مارگو رابی و رایان گاسلینگ

همکاری مجدد مارگو رابی و رایان گاسلینگ
گروه فرهنگی:تهیه‌کنندگان فیلم موفق «یازده یار اوشن» در تدارک تولید نسخه جدید آن با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ هستند.به گزارش صبا،تهیه‌کنندگان فرنچایز موفق و پرفروش «یازده یار اوشن» در تدارک تولید نسخه جدید احیا شده و متفاوت آن هستند. این فیلم پیش درآمدی بر داستان نسخه اصلی این کمدی اکشن ماجراجویانه خواهد بود. مارگو رابی و رایان گاسلینگ بعد ار موفقیت کلان مالی «باربی»، بار دیگر در این فیلم تازه با یکدیگر همبازی می‌شوند.
 
نسخه جدید این فیلم، بعد از اوشن‌هایی است که در سال ۲۰۱۸ با بازی ساندرا بولاک و کیت بلانشت ساخته شد و نسخه زنانه این مجموعه فیلم لقب گرفت.فعلا اطلاعات زیادی درباره اوشن تازه و خط اصلی و کلی داستان آن در دست نیست. با این حال، شنیده می‌شود که داستان فیلم در اروپای دهه شصت میلادی در پاریس رخ می‌دهد و بعد از آن، کاراکترهای ماجرا سر از شهر لاس وگاس درمی‌آورند. این مکان همان جایی‌ست که جریان‌ساز داستان و ماجراهای نسخه اصلی فیلم در سال ۱۹۶۰ بود و بعد زمینه‌ساز ماجراجویی‌های جرج کلونی و دوستانش در نسخه بازسازی شده اوایل سال ۲ هزار شد.

جز حضور رابی و گاسلینگ در ۲ نقش اصلی و محوری اوشن جدید، حضور جی روچ به عنوان کارگردان این پروژه قطعی شده است. همچنین کری سالامون به عنوان نویسنده فیلمنامه فیلم معرفی شده است و کسی نمی‌داند او این فیلمنامه کمدی اکشن را آماده فیلمبرداری کرده است یا خیر.

همه این موارد در شرایطی است که مدیران کمپانی برادران وارنر هنوز زمانی برای شروع فیلمبرداری اعلام نکرده‌اند و تمام اخبار و مسائل اوشن جدید، فعلا در حد خبرهای رسانه‌ای و اظهارنظرهاست.جوزی مکنامارا تهیه‌کننده اصلی فیلم درباره این پروژه می‌گوید:« می‌خواهیم کار درست را درباره این فرنچایز انجام دهیم. هیجان زده‌ام که آدم‌های بزرگی آماده همکاری با ما هستند. همچنین امیدوارم فیلم‌ها و پروژه‌های بیشتری با زوج رابی و گاسلینگ انجام دهم، آن‌ها کنار یکدیگر فوق‌العاده هستند و تیم بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.»«باربی» با فروش بالای یک میلیارد دلار در سطح جهانی، لقب پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها