به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۴۹۱۱

شب سخت سرخیو راموس برابر ستاره رئال

شب سخت سرخیو راموس برابر ستاره رئال
گروه ورزشی:سرخیو راموس، ستاره سویا، واکنش جالبی به عکس انتخابی صفحه رسمی این تیم برای بازی برابر رئال مادرید نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، سویا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی رئال مادرید به میدان برود. 

این بازی همیشه از جذابیت‌های خاص خودش برخوردار بوده اما دیدار امشب این دو تیم با حضور راموس در ترکیب سویا باعث شده که بسیاری منتظر دیدن این تقابل و واکنش او در برابر تیم محبوب و سابقش باشند. علاقه و عشق این مدافع اسپانیایی به رئال مادرید بر کسی پوشیده نیست، اما او حالا باید با پیراهن تیم دیگری به مصاف تیم محبوبش و بازیکنانی برود که چندین سال در کنار آنها توپ زده، رابطه صمیمانه‌ای با آنها دارد و افتخارات بسیاری را با هم به دست آورده‌اند. 

راموس هیچ ابایی هم از نشان دادن این واقعیت و صمیمتش با بازیکنان تیم حریف ندارد. صفحه رسمی سویا در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری گرافیکی از او با پیراهن سویا و لوکا مودریچ که در حال دست دادن با یکدیگر هستند منتشر کرد و این بازیکن در بخش نظرات این پست، لوکیتا را برادرش خطاب کرد. این دو نفر در زمان حضور راموس در رئال رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند و حتی او یک بار گفته بود که کافی است فقط به هم نگاه کنند تا منظور هم را بفهمند. حالا آنها در بازی جذاب امشب باید روبروی یکدیگر قرار بگیرند تا تقابلی جذاب و تماشایی را رقم بزنند. 
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها